×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 87837
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۹ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۰
  • موزیک ویدئو «دارم می‌رم» به خوانندگی «مجید خراطها» از دومین آلبوم رسمی این خواننده موسیقی پاپ کشورمان که چند روزیست از سوی شرکت فرهنگی هنری «نای و نی» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شده است، در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این کلیپ را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +موزیک ویدئو «دارم می‌رم» با موضوع بیماری «سرطان» تولید شده و بهراد طاهری نیز کارگردانی این کلیپ را برعهده داشته است

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید
  • مجید خراطه

    مجید خراطه

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: موزیک ویدئو «دارم می‌رم» به خوانندگی «مجید خراطها» از دومین آلبوم رسمی این خواننده موسیقی پاپ کشورمان که چند روزیست از سوی شرکت فرهنگی هنری «نای و نی» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شده است، در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، موزیک ویدئو «دارم می‌رم» با موضوع بیماری «سرطان» تولید شده و بهراد طاهری نیز کارگردانی این کلیپ را برعهده داشته است، همچنین گفتنیست آلبوم «دارم میرم» دارای نه قطعه به نام های «دارم میرم»، «ببخش»، «دلشکسته»، «لجبازی»، «عادت»، «بارون»، «بچگی»، «مادر» و «ناراحت» است که کار ساخت ملودی و تنظیم این قطعات را مجید خراطها و حمید احمدی برعهده داشته اند.

    با توجه به عنوان اثر، در بین هواداران این خواننده شایعه شده بود که «دارم میرم» آخرین اثر «مجید خراطها» است که این خواننده پاپ در گفتگو با «موسیقی ایرانیان» این شایعه ها را تکذیب کرد و خاطرنشان کرد «تا زمانی که دوستدارانم از صدایم استقبال کنند، در موسیقی خواهم ماند و برایشان می خوانم.»

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «دارم میرم» به صورت نسخه اصلی می توانند به مرکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر به صورت آنلاین از طریق سایت «بییپ تونز» قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    در ادامه می توانید موزیک ویدئو «دارم می‌رم» را آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود موزیک ویدئو «دارم می‌رم»

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=87837
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *