×
×

۲۸ شهریور ماه در فرهنگسرای نیاوران

  • کد نوشته: 87713
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۲۷ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۰
  • کنسرت آنسامبل «آدیوس» با اجرای اورجینال قطعاتی از «آستور پیاتزولا» در آخرین روزهای تابستان ۱۳۹۴ در «فرهنگسرای نیاوران» به روی صحنه می رود.
    +جزئیات و پوستر کنسرت

    ۲۸ شهریور ماه در فرهنگسرای نیاوران
  • کنسرت آنسامبل آدیوس

    کنسرت آنسامبل آدیوس

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: کنسرت آنسامبل «آدیوس» با اجرای اورجینال قطعاتی از «آستور پیاتزولا» در آخرین روزهای تابستان ۱۳۹۴ در «فرهنگسرای نیاوران» به روی صحنه می رود.

    مهرداد مهدی، نوازندهء آکاردئون، با اعلام این خبر و ردر گفتگو با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» عنوان کرد: « این کنسرت در ساعت ۲۱:۳۰ از تاریخ شنبه، ۲۸ شهریور ماه سال جاری، در «فرهنگسرای نیاوران» به اجرا در می آید.»

    وی افزود: «در اجرای پیش رو، گروه موسیقی  «آدیوس» با افزودن قطعاتی به رپرتوار خود و همچنین استفاده از موسیقی الکترونیک، نگرشی متفاوت به آثار «پیاتزولا» خواهد داشت. در این مجموعه بنده به عنوان سولوئیست آکاردئون و دیگر دوستان، سهیل شایسته پور (ویولن و الکترونیک)، ادیب قربانی (پیانو)، محمدرضا حیدر (گیتار)، امید شایسته پور (گیتار باس) و رضا بنایی نیا (درامز) مجموعهء آماده شده را تقدیم مخاطبان خواهیم کرد.»

    مهدی که برای اولین بار، در فستیوال «هنر برای صلح» اقدام به برگزاری «اجرای موسیقی در فضای باز» یا همان «موسیقی خیابانی» نموده بود، به دلیل برخی مشکلات، پس از دو اجرا در افتتاحیهء این فستیوال، موفق به ادامهء روند این بخش نشد. وی در این خصوص توضیح داد: «بخش موسیقی این فستیوال به کلی لغو گردید و یکی از دلایل این اتفاق در واقع ترافیک ایجاد شده توسط مخاطبین در روزهای اجرا و ازدحام در محیط فرهنگسرای نیاوران بود. با وجود تلاش متولیان و دوستان ناظر در فرهنگسرا، متأسفانه نتوانستیم اوضاع را مساعد کرده و این بخش را ادامه دهیم. از سویی با وجود اخذ مجوز و حمایت این دوستان، مخالفت هایی نیز از سوی برخی ناظران و غیر ناظران، مسئولان و غیر مسئولان به وجود آمد که این فضای ایجاد شدهء چند وجهی و متناقض، منجر به ناکام ماندن «اجرای موسیقی در فضای باز» گردید.»

    شایان ذکر است که در افتتاحیهء فستیوال «هنر برای صلح» دو گروه موسیقی «لینک» و «اوان» به اجرا پرداختند و قرار بود گروه های دیگری چون گروه «مهرداد مهدی»، گروه «بابک صفر‌نژاد» و گروه «بهروز مهرنهاد» طی سه تاریخ ۲۵و۲۶و۲۷ شهریور ماه -چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه- نیز اجراهای خود را تقدیم مخاطبان کنند.

    بهای بلیط کنسرت گروه موسیقی «آدیوس» ۵۰۰۰۰ تومان می باشد و علاقمندان جهت حضور و خرید اینترنتی بلیط می توانند از طریق سامانهء www.iranconcert.com اقدام نمایند.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=87713
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *