×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 87043
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۹ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoقطعه «ثانیه (Second)» با صدای «احسان خواجه امیری» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می‌توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +این خواننده پاپ قرار است که در هفته دوم مهرماه (طی شب‌های هفتم، هشتم، نهم و دهم مهرماه) به میزبانی تالار وزارت کشور به دیدار دوستدارانش رود

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • احسان خواجه امیری

    احسان خواجه امیری

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: قطعه «ثانیه (Second)» با صدای «احسان خواجه امیری» در آستانه برگزاری کنسرت تهران این خواننده موسیقی پاپ کشورمان، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، فرشید ادهمی و احسان نی‌زن آهنگسازان این کار هستند و تنظیم این اثر نیز توسط هومن نامداری انجام شده است. و حسین غیاثی هم ترانه سرای «ثانیه (Second)» است.

    شایان ذکر است که این خواننده پاپ قرار است که در هفته دوم مهرماه (طی شب‌های هفتم، هشتم، نهم و دهم مهرماه) به میزبانی تالار وزارت کشور به دیدار دوستدارانش رود.

    در ادامه می‌توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود قطعه «ثانیه (Second)»

    آنلاین بشنوید:

    احسان خواجه امیری

    احسان خواجه امیری

    https://musiceiranian.ir/?p=87043
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *