×
×

اعلام جزییات برنامه‌ها

  • کد نوشته: 86570
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۴ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۰
  • معاون اجرایی خانه موسیقی با تشریح جزییات برگزاری دومین فستیوال موسیقی تهران از تغییر مکان برپایی این دوره از فستیوال و جشن سالانه خانه موسیقی سخن گفت. حمیدرضا عاطفی، با اشاره به جزییات برگزاری دومین فستیوال موسیقی تهران بیان کرد: از تاریخ ۱۲ تا ۱۶ مهر ماه امسال دومین فستیوال موسیقی تهران در برج میلاد […]

    اعلام جزییات برنامه‌ها
  • ۱۷۸۷۲۷۸معاون اجرایی خانه موسیقی با تشریح جزییات برگزاری دومین فستیوال موسیقی تهران از تغییر مکان برپایی این دوره از فستیوال و جشن سالانه خانه موسیقی سخن گفت.

    حمیدرضا عاطفی، با اشاره به جزییات برگزاری دومین فستیوال موسیقی تهران بیان کرد: از تاریخ ۱۲ تا ۱۶ مهر ماه امسال دومین فستیوال موسیقی تهران در برج میلاد تهران با میزبانی خانه موسیقی برگزار می شود. مراسم اختتامیه این دوره همزمان با جشن سالانه خانه موسیقی خواهد بود و در این مراسم برگزیدگان یک‌ساله موسیقی ایران نیز در مرکز همایش‌های برج میلاد معرفی و تجلیل می‌شوند.

    وی ادامه داد: طی مدت برگزاری دومین فستیوال موسیقی تهران، ارکستر موسیقی ملی به رهبری استاد فرهاد فخر الدینی، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری علی رهبری، کنسرت موسیقی پاپ به خوانندگی محمد علیزاده و کنسرت موسیقی سنتی به خوانندگی شهرام ناظری کنسرت هایی را برگزار می کنند. البته هنوز گزینه خوانندگی ارکستر ملی نهایی شده است.

    معاون اجرایی خانه موسیقی درباره جزییات جشن سالانه این نهاد نیز توضیح داد: همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه دومین فستیوال موسیقی تهران، جشن سالانه خانه موسیقی نیز برگزار می شود که طی آن ضمن اجرای برنامه های مختلف موسیقایی برگزیدگان و تجلیل شوندگان سالانه هر بخش در رشته های رهبری اکستر، موسیقی کلاسیک، موسیقی ایرانی، پژوهش، موسیقی نواحی، ساز سازی، صدابرداری و رسانه معرفی می شوند. ضمن اینکه جدای از این بخش ها هم تعدادی تقدیر و تجلیل از هنرمندان برگزیده موسیقی ایرانی داریم که اسامی این عزیزان به احتمال فراوان در نشست خبری اعلام خواهد شد.

    عاطفی ادامه داد: مرحله بلیت فروشی اینترنتی دومین فستیوال موسیقی تهران به زودی آغاز می شود و طبق تصمیم‌هایی که در ستاد برگزاری گرفته شده بنا داریم نهایت تلاش خود را برای کاهش قیمت بلیت ها انجام دهیم تا تعداد بیشتری از مخاطبان موسیقی به دیدن این برنامه های بیایند.

    وی درباره دلایل برگزار نشدن دومین فستیوال موسیقی تهران در عمارت مسعودیه تصریح کرد: تمام تلاش ما این بود که فستیوال موسیقی تهران همانند سال گذشته در عمارت مسعودیه تهران برگزار شود اما به دلیل اینکه مدیریت این مکان تاریخ شرایطی را به ما اعلام کرد که اجرای آن برای ما بسیار دشوار بود مجبور شدیم تا مکان برگزاری این فستیوال و جشن سالانه خانه موسیقی را به برج میلاد انتقال دهیم که در این راه مدیریت میلاد محبت قابل توجهی به ما داشت.

    معاون اجرایی خانه موسیقی در پایان عنوان کرد: بعد از اینکه نامه نگاری های ما برای برگزاری فستیوال در عمارت مسعودیه انجام گرفت مسئولان این مجموعه اعلام کردند که به دلیل احتمال آسیب دیدن حوض محوطه مرکزی، نمی توانیم روی حوض را بپوشانیم و به ما گفتند دور حوض صندلی بچینیم که چنین چینشی برای برگزاری یک کنسرت مناسب نیست در حالیکه ما طوری طراحی کرده بودیم که هیچ لطمه ای به این مکان تاریخی وارد نشود. به هر حال نتیجه این شد که برای عقب نماندن از برنامه ریزی‌های جشن و فستیوال مکان برگزاری را به برج میلاد منتقل کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=86570
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *