×
×

عکسهایی از این اجرا در «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 85575
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • دومین مجلس از سلسله برنامه های ساز و آواز، شامگاه جمعه ۳۰ مرداد ماه سال جاری، با استقبال خوب مخاطبان و هنرمندان موسیقی در فرهنگسرای نیاوران برگزار گردید.
    +این محفل اصیل موسیقی با تکیه و تاکید بر فرم مهم «ساز و آواز» و اهمیت کمرنگ شده آنها در موسیقی امروز برگزار شد

    عکسهایی از این اجرا در «موسیقی ایرانیان»
  • ساز و آواز

    ساز و آواز

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: دومین مجلس از سلسله برنامه های ساز و آواز، شامگاه جمعه ۳۰ مرداد ماه سال جاری، با استقبال خوب مخاطبان و هنرمندان موسیقی در فرهنگسرای نیاوران برگزار گردید.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، در ابتدای این کنسرت «امیر اثنی عشری» ضمن خوش آمدگویی به مخاطبان چند کلامی درباره هدف و اهمیت این گونه برنامه ها در راستای زنده نگاه داشتن ساز و آواز سخن به میان آورد.

    این محفل اصیل موسیقی با تکیه و تاکید بر فرم مهم «ساز و آواز» و اهمیت کمرنگ شده آنها در موسیقی امروز چه در نشست ها و اجراهای زنده و چه در آثار تولیدی، با هنرنمایی امیر اثنی عشری، طینوش بهرامی، مهدی امامی، بابک راحتی، سهیل الله دادیان، محمد آدینه محمدی، کاوه شفیعی و محمد صفاریه در بنیاد آفرینش های هنری نیاوران انجام پذیرفت.

    دومین مجلس از سلسله برنامه های ساز و آواز در چهار بخش به اجرا در آمد. بخش اول با آواز امیر اثنی عشری و نوازندگی تار طینوش بهرامی در مایه همایون، بخش دوم نوازندگی سنتور کاوه شفیعی و تمبک محمد صفاریه با اجرای قطعاتی در چهارگاه، بخش سوم آواز مهدی امامی، نوازندگی تار بابک راحتی و تمبک سهیل الله دادیان با اجرای ساز و آواز و تصنیف در بیات ترک و در بخش پایانی، نوازندگی تار محمد آدینه محمدی و تمبک محمد صفاریه در دستگاه همایون به مخاطبان عرضه گردید.

    در این برنامه هنرمندان بسیاری از جمله ژانگ دورینگ، رضا مازندرانی، حسین علیشاپور، رسول رهو، آزاد میرزاپور، فرید مظفرزاده، دیهیم خورگاهی، امیر شریفی، رونشک نوری، مژده جهانگیری، هوشمند عبادی، سپیده مشکی، آریا محافظ، فرید خردمند، احسان عابدی، کسری زندی، سینا خشک بیجاری و سجاد مهربانی حضور داشتند.

    https://musiceiranian.ir/?p=85575
       
    برچسب ها امیر اثنی عشری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *