×
×

آلبوم “حباب” محسن یگانه قبل از ماه رمضان منتشر می‌شود

  • کد نوشته: 8514
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۸ام اسفند ۱۳۸۹
  • ۱۶۲ دیدگاه
  • دیشب سالن همایش‌های برج میلاد طی دو سانس میزبان خواننده مطرح موسیقی پاپ محسن یگانه بود، در ادامه می‌توانید قسمت اول عکس‌هایی از این اجرا به همراه گزارش مفصلی از سانس اول این کنسرت را بخوانید

  • موسیقی ایرانیان: دیشب (۱۷ اسفندماه) سالن همایش‌های برج میلاد طی دو سانس میزبان خواننده مطرح موسیقی پاپ محسن یگانه بود، قسمت اول عکس‌هایی از این اجرا به همراه گزارش مفصلی از سانس اول این کنسرت را در ادامه می‌توانید بخوانید.

    (قابل ذکر است که گزارش این کنسرت توسط خبرنگار ثابت سایت نگاشته نشده و محتوای گزارش صرفا بر اساس دیدگاه خبرنگار افتخاری سایت موسیقی ایرانیان بوده و لزوما نشان‌دهنده‌ی دیدگاه این سایت نمی‌باشد.)

    رکسانا عبداللهی: مردم در لابی سالن همایشهای برج میلاد در حال پرسه زدن هستند، عده ای با استندهای تبلیغاتی خواننده‌ی مورد علاقشان عکس می­گیرند و عده­ ی دیگری نیز به خوردن تنقلات مشغولند و منتظرند تا درهای ورودی سالن باز شود تا جمعیت وارد شوند.

    راس ساعت ۶، در اصلی سالن همکف باز می­شود و مردم به سالن راهنمایی می‌شوند، حدود ۱۵ دقیقه ی بعد، جمعیت نصف سالن را پر می‌کند.

    ساعت از ۶:۲۰ دقیقه می‌گذرد و سوی چراغ ها کم می شود که مردم فکر می­کنند خوانندشان قرار است روی سن بیاید به همین دلیل با زدن دست، سوت و کف او را تشویق می­کنند تا به روی صحنه بیاید.

    اما LCD ها خبر بدی برای حضار دارند، برنامه‌ی “در کوچه پس کوچه های شهر ویژه ی برج میلاد”  پخش می شود و مردم حدود ۱۰ دقیقه بدون صدا به ویژه‌برنامه نگاه می­کنند، اما کم کم غرولندهای زیر لبی شروع می شود.

    مجری روی صحنه می­آید و پس از کمی توضیح درباره­ ی نحوه­ ی عضو شدن در کلوب و خریدن بلیت، از گروه یگانه دعوت می کند تا بر روی سن بیایند. گروه کاملاً مردانه‌ی یگانه به کوک کردن سازهایشان مشغول می­شوند، مطابق رسم تمامی کنسرت ها بعد از کوک کردن سازها، یک قطعه ی بی کلام نواخته می شود تا پس از اتمام آن، نور دایره‌ای شکلی یگانه را از پشت صحنه تا جلوی استیج تعقیب کند، جمعیت نیز با شوق و ذوق جیغ می کشند و دست می زنند، اولین آهنگی که توسط یگانه خوانده می شود «نباشی» است که مردم تک و توک همراهی می کنند. پس از اتمام قطعه یگانه می گوید: «سلام ! البته سلام دوباره، چون فکر می­کنم این بار دومی هس که شما این کنسرت رو اومدین…» صدای فریاد جمعیت هست که حرف یگانه را قطع می‌کند، در ادامه یگانه از مردم می­خواهد تا با همراهی دست­ها و صداهایشان به او انرژی بدهند.

    سالن از نور پردازی خوبی برخوردار است و به جز ضعف هایی که در صدابرداری به گوش می­خورد، در کل کنسرت لذت‌بخشی برای دوستداران موسیقی یگانه محسوب می‌شود.

    در ادامه خواننده آلبوم «رگ خواب» نگاهی به جمعیت می­اندازد و می­گوید: «می­خوام براتون تیتراژ ماه عسل رو بخونم! البته اگه کاستی­ایی توی صدام می­بینین به خاطر بیماری چند روز پیشمه! یه سرما خرودگی خفن… دیروز من کلا بیمارستان بودم»  که همین جملات کافیست تا مردم همدردی‌شان را با جیغ‌هایشان نشان بدهند.

    یگانه بعد از خواندن آهنگ “ماه عسل” می‌گوید: «بعد از ماه عسل حالا دیگه نوبت ترک ۸ آلبوم است.» او از حضور ذهن طرفدارانش به وجد می آید که یک صدا فریاد می­زنند: “عذاب!”.

    بعد از اینکه مردم با حرکت دست­هایشان و به واسطه­ ی نور موبایلشان به خوانندشان ثابت می­کنند که “عذاب” را دوست دارند، او می­گوید: “خیلی وقته آهای خبر نداری رو اجرا نکردیم… این آهنگ از آهنگ­های قدیمی من و دوست خوبم که آلبوم جدیدش تازه اومده و چند تا قطعه ی خوب داره محسن چاوشیه … “

    بعد از شنیدن نام محسن چاوشی کل سالن از فریاد مردم به لرزه در می­آید، انگار در میان طرفداران یگانه، هواداران ناکام چاوشی نیز نشسته­­­ اند تا با این فریادها اعلام وجود کنند! محسن یگانه از تک آهنگی که قرار است به زودی در اینترنت قرار بگیرد سخن می­گوید، فداکاری“.

    یگانه با همان قدرت که در صحنه اجرا می­کند، با هوادارانش حرف می­زند و از نگرانی‌هایش می­گوید: «یعنی این ابتکاری که امشب می­خوام بزنم رو خیلی وقته تو ذهنم دارم، اما حقیقتش می­ترسیدم نشه …حالا می­­­خوام همین امشب بهتون قول بدم که از امشب به بعد، توی همه‌ی کنسرتهای تهرانم یه تک آهنگ بخونم براتون.» طرفداران یگانه هم که دنبال فرصتی هستند تا فریاد شادی سر بدهند، بعد از شنیدن این خبر سالن را منفجر می­کنند!

    یگانه بعد از این تشویق‌ها «رگ خواب» را اجرا می‌کند که مردم هم با خواننده‌ی مورد علاقشان یک صدا می شوند و نشان می­دهند که ریتم­های اینچنین آرام هم به همان اندازه ­ی ریتمیک­ها به وجدشان می­آورد!

    نوبت گریز زدن به آلبوم «نفس‌های بی هدف» است؛ برای این کار کدام ترک بهتر از خود آهنگ «نفس­های بی هدف» است؟ این بار صدای پسران جوان نیز به صدای سالن افزوده می­گردد و فریادهای «آی خدا دلگیرم ازت» فضای سالن همایش­های بین المللی میلاد را پر می­کند.

    یگانه بعد از اتمام قطعه، مدام با علی ثابت (رهبر ارکستر) صحبت می­­کند، گویی در حال هماهنگ کردن چیزی است! در همان زمان است که جمعیت حاضر در سالن یکصدا می گویند : «بار و بندیل! بار و بندیل!»

    تا به اینجا قسمت اول گزارش متنی از کنسرت یگانه را مطالعه کردید، قسمت دوم گزارش این کنسرت را به زودی می‌توانید در سایت بخوانید.

    در ادامه توجه شما را به عکس‌های کوروش جوان از این کنسرت جلب می‌کنیم.

    از اینجا قسمت دوم گزارش مفصل موسیقی ایرانیان از کنسرت محسن یگانه را مشاهده کنید.

    • همچنین محسن یگانه مصاحبه‌ی مفصلی را با مجله‌ی موسیقی ایرانیان انجام داده که از اینجا می‌توانید این مجله اینترنتی را دانلود نمایید.

    http://musiceiranian.ir/images/news-pic/8912/yeganeh/part1/d1.jpg

    http://musiceiranian.ir/images/news-pic/8912/yeganeh/part1/d2.jpg

    http://musiceiranian.ir/images/news-pic/8912/yeganeh/part1/d3.jpg

    http://musiceiranian.ir/images/news-pic/8912/yeganeh/part1/d4.jpghttp://musiceiranian.ir/images/news-pic/8912/yeganeh/part1/d5.jpg

    http://musiceiranian.ir/images/news-pic/8912/yeganeh/part1/d6.jpg

    http://musiceiranian.ir/images/news-pic/8912/yeganeh/part1/d7.jpg

    http://musiceiranian.ir/images/news-pic/8912/yeganeh/part1/d8.jpg

    http://musiceiranian.ir/images/news-pic/8912/yeganeh/part1/d9.jpg

    http://musiceiranian.ir/images/news-pic/8912/yeganeh/part1/d10.jpg

    http://musiceiranian.ir/images/news-pic/8912/yeganeh/part1/d11.jpg

    http://musiceiranian.ir/images/news-pic/8912/yeganeh/part1/d12.jpg

    http://musiceiranian.ir/images/news-pic/8912/yeganeh/part1/d13.jpg

    http://musiceiranian.ir/images/news-pic/8912/yeganeh/part1/d14.jpg

    http://musiceiranian.ir/images/news-pic/8912/yeganeh/part1/d15.jpg

    https://musiceiranian.ir/?p=8514
       
    برچسب ها محسن یگانه

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *