×
×

بالاخره پس از کشمکش ها و جنجال های فراوان

  • کد نوشته: 84917
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۶ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۱۲ دیدگاه
  • hot-topic-logoآخرین آلبوم زنده یاد «مرتضی پاشایی» به نام «اسمش عشقه» از صبح امروز (بیست و ششم مرداد ماه) پس از جنجال ها و کشمکش های فراوان بر سر انتشار آن، بالاخره به تهیه کنندگی «منصور پاشایی» و «ناصر پاشایی» عمو و پدر این خواننده فقید، منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.
    +ناصر پاشایی: با انتشار آلبوم «اسمش عشقه» آخرین خواسته مرتضی نیز عملی شد
    +کاورهای آلبوم «اسمش عشقه»

    بالاخره پس از کشمکش ها و جنجال های فراوان
  • album-morteza-pashaeiموسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: آخرین آلبوم زنده یاد «مرتضی پاشایی» به نام «اسمش عشقه» از صبح امروز (بیست و ششم مرداد ماه) توسط خانواده پاشایی منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم که جنجال ها و کشمکش های فراوانی بر سر انتشار آن طی ماه های گذشته ایجاد شده بود، سرانجام امروز به تهیه کنندگی «منصور پاشایی» و «ناصر پاشایی» عمو و پدر این خواننده فقید منتشر شد تا به همه درگیری ها و انتظار هواداران وی پایان بدهد.

    به رغم همه حرف و حدیث هایی که درباره ادعای مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی گوناگون بر آلبوم «اسمش عشقه» شنیده می شد، در نهایت خانواده زنده یاد پاشایی با همکاری مهدی کرد، تهیه کننده آثار پیشین او، از طریق شرکت پخش «دنیای هنر» به صورت فیزیکی و سایت «بیپ تونز» به صورت دیجیتالی، آخرین یادگار «مرتضی پاشایی» را روانه بازار کردند، همچنین به رغم شایعات، همکاران قدیمی این خواننده از جمله مهرزاد امیرخانی (ترانه سرا) و میلاد ترابی (تنظیم کننده) در آلبوم «اسمش عشقه» حضور دارند.

    «اسمش عشقه» در ۱۵ آهنگ منتشر شده که ۱۱ قطعه آن شامل آهنگ های منتشر نشده «مرتضی پاشایی» با نام های «حس جدید»، «اسمش عشقه»، «عاشقترین»، «اشکام جاریه»، «وقتی دلم عاشقته»، «هم نفس»، «خجالتی»، «یه لحظه»، «ادعا»، «حالا حالاها» و ریمیکس «اسمش عشقه» است، سه آهنگ «نگران منی»، «روز برفی» و «عصر پاییزی» و یک قطعه ریمیکس از دو آهنگ «نبض احساس» و «ستایش»، سایر آهنگ های این آلبوم را تشکیل می دهند.

    زنده یاد «مرتضی پاشایی» در ماه های پایانی زندگی خود قصد گردآوری این آلبوم را داشت که به دلیل شدت گرفتن بیماری خود، نتوانست این کار را انجام دهد، اکنون با انتشار آلبوم «اسمش عشقه» به گفته پدر مرتضی، «آخرین خواسته او» نیز عملی شده است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «اسمش عشقه» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین مخاطبین این اثر برای خرید و دانلود قانونی می توانند به سایت «بیپ تونز beeptunes.com» مراجعه نمایند.

    +دموی قطعات «اسمش عشقه» را بشنوید و به صورت قانونی خرید دیجیتالی و دانلود کنید

    کاورهای آلبوم (برای بزرگنمایی تصاویر، بر روی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=84917
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *