×
×

این ویدئو را از «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 84587
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۲ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۷ دیدگاه
  • hot-topic-logoکنسرت «ناگفته» حافظ ناظری به همراهی استاد «شهرام ناظری»، دوازدهم و سیزدهم شهریور ماه سال جاری در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می شود. در ادامه می توانید تیزر تصویری این کنسرت را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +حافظ ناظری: بخش عمده پیام این کنسرت، توجه جامعه به رسالت موسیقی است

    این ویدئو را از «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید
  • حافظ ناظری

    حافظ ناظری

    موسیقی ایرانیان – رها معتمدی: کنسرت «ناگفته» حافظ ناظری به همراهی استاد «شهرام ناظری»، دوازدهم و سیزدهم شهریور ماه سال جاری در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می شود.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، حافظ ناظری پیش از این در نشست خبری که در این زمینه برگزار شده بود، درباره اجرای «ناگفته» در ایران گفته بود: «پانزده سال پیش در ایران کنسرتی برگزار کردم که از افتخارات بزرگ حرفه ای من به حساب می آید اما برگزار نکردن هیچ کنسرتی در این ۱۵ سال به دلیل ارتقاء فعالیت های حرفه ای ام در عرصه موسیقی و رعایت استانداردهای جهانی بوده است، حال خوشحالم کنسرت ناگفته در ایران کلید زده شده است و امیدوارم تیم حرفه ای اسطوره های موسیقی جهان که در این کار من را همراهی کرده اند نیز بتوانند به ایران بیایند. بخش عمده پیام این کنسرت توجه جامعه به رسالت موسیقی است؛ موضوعی که در سال های اخیر کمتر به آن توجه شده است.»

    وی درباره اثر خود چنین گفته است: «این کنسرت به لحاظ آهنگسازی تلفیقی از موسیقی شرق و غرب است که حتی یک لغت شعر ندارد اما متاسفانه قبل از اجرای این کنسرت حاشیه های زیادی برای اثر من پیش آمد که کمتر با نقد علمی همراه بود. مرحله اول اجرای کنسرت «ناگفته» ششم و هفتم شهریور در باغ عزیزآباد شیراز برگزار می شود و پس از آن به تهران و چند شهرستان دیگر می رویم و بسیار علاقه مندیم که در مناطق محروم تر کشور نیز اجرای کنسرت داشته باشیم.»

    در ادامه می توانید تیزر تصویری این کنسرت را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود تیزر تصویری

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=84587
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *