×
×

گزارش «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «رضا صادقی» در کرج

  • کد نوشته: 84424
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۲۱ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۷ دیدگاه
  • کنسرت «رضا صادقی» در سالن «شهیدان نژاد فلاح» کرج در دو سانس و در روز ۱۶ مرداد ماه به همت موسسه «آوای هنر» و همکاری موسسه «سپهر مهر و ماه» و گروه هنری «میم» برگزار شد.
    +عکسهای «افشین رضایی» از کنسرت رضا صادقی

    گزارش «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «رضا صادقی» در کرج
  • گزارش تصویری کنسرت رضا صادقی

    گزارش تصویری کنسرت رضا صادقی

    موسیقی ایرانیان – سید حسین احمدی: کنسرت «رضا صادقی» در سالن «شهیدان نژاد فلاح» کرج در دو سانس و در روز ۱۶ مرداد ماه به همت موسسه «آوای هنر» و همکاری موسسه «سپهر مهر و ماه» و گروه هنری «میم» برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، رضا صادقی که مدتها در شهر کرج ساکن بود، بعد از سه سال به این شهر بازگشت تا ارمغانی بنام آلبوم «فقط گوش کن» را در شهر خاطره سازش به اجرا در آورد.

    صادقی این اجرا را با قطعه ی آغازین آلبوم جدیدش یعنی «کلافه» شروع کرد و سپس قطعات خاطره سازی همچون «وایسا دنیا» را با همخوانی مردم و قطعات «حیف»، «خبر داری»، «بخند»، «فال»، «ندارمت»،«احساس رویایی»، «عاشقتم»، «کفش آهنی»، «امره»، «حواسم به بود»، «یادگاری»، «میخوامت»، «ادعا» و در انتها آهنگ «دوست دارم خدا» را به روی صحنه برد.

    خواننده ی بنام موسیقی پاپ کشورمان در این اجرا به نقش مهم «مرجان زنگنه» ترانه سرای اهل کرج در سرایش آهنگ «عاشقتم» اشاره کرد.

    این کنسرت با دکور زیبایی تزئین شده بود و در بین سانس، رفتگری به صورت نمادین بر روی صحنه حاضر شد و صحنه جالبی را خلق کرد.

    در این اجرا فاضل پیش، عمید بنکدار، مرتضی کریمی، سعید صارمی، آرش مقدم، امیدشهابی و پویا نیکپور بعنوان نوازندگان ارکستر مشکی پوشان و با لباس های طرح جدیدشان رضا صادقی را همراهی کردند.

    متاسفانه حراست سالن شهیدان نژاد فلاح برخورد مناسبی با مردم نداشتند که این امر موجب نارضایتی هواداران و مسئولین برگزاری شده بود.

    شایان ذکر است که در پشت صحنه کنسرت مسئولین برگزاری تولدی را برای رضا صادقی تدارک دیدند که اشتباها بجای عدد ۳۶، به اشتباه شمع تولد ۳۷ سالگی رضا صادقی را گذاشته بودند و رسما یک سال و چند روز به پیشواز تولد ۳۷ سالگی مرد مشکی پوش رفتند.

    در ادامه می توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» (عکاس: افشین رضایی) را از این کنسرت مشاهده کنید.

     

     

     

    https://musiceiranian.ir/?p=84424
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *