×
×

آلبوم «در سوگ خاطرات از دست رفته» رونمایی شد

  • کد نوشته: 84214
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۸ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی «در سوگ خاطرات از دست رفته» به آهنگساز امیرعظیمی با حضور تعدادی از بازیگران تئاتر و سینما در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.
    +امیر عظیمی: این آلبوم یک آلبوم کاملا دلی شده است
    +مهدی پاکدل: جامعه این روزها به شدت درگیر موسیقی پاپ سطحی است

    آلبوم «در سوگ خاطرات از دست رفته» رونمایی شد
  • ۱۷۸۹۰۶۹مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی «در سوگ خاطرات از دست رفته» به آهنگساز امیرعظیمی با حضور تعدادی از بازیگران تئاتر و سینما در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

    اشکان خطیبی از عوامل اجرایی آلبوم «در سوگ خاطرات از دست رفته» در ابتدای این برنامه که شنبه ۱۷ مرداد ماه برگزار شد، گفت: برای این آلبوم زحمات زیادی کشیده شده و نکته جالب این است که امروز هیچ کدام از ما توقع این استقبال از رونمایی آن را نداشتیم.

    امیر عظیمی آهنگساز آلبوم نیز در این مراسم ضمن تشکر از حضور محمد رحمانیان در این برنامه گفت: موسیقی در این سبکی که آلبوم «در سوگ خاطرات از دست رفته» دارد در ایران کمتر مورد توجه قرار گرفته و اصولا جای خالی این قبیل فضاها در سلیقه ما ایرانی ها همیشه بوده و هست. تنها کاری که می توانم بکنم این است که از اشکان خطیبی، سرکار خانم مهتاب نصیرپور، امید حاجیلی، مهدی پاکدل، شهرام رکوعی، بابک صفرنژاد، هومن نامداری و سامان هادی به عنوان عوامل اصلی این اثر تشکر کنم. آنها واقعا با دل و جان در این اثر حضور داشتند و به خاطر همین است که این آلبوم یک آلبوم کاملا دلی شده است.

    مهتاب نصیرپور راوی این آلبوم موسیقی نیز در این مراسم توضیح داد: سال‌ها پیش امیر عظیمی را در اجرایی در تالار وحدت دیدم و همانجا با هم آشنا شدیم. همانجا با پشتکار و استعدادش آشنا شدم و وقتی پیشنهاد همکاری در این اثر به من شد واقعا با تمام قلبم آنرا پذیرفتم. از حضورم در این آلبوم واقعا لدت بردم و امیدوارم مخاطبان موسیقی نیز حالشان با این اثر خوب شود.

    مهدی پاکدل نیز که در این آلبوم به دکلمه برخی قطعات پرداخته، نفر بعدی بود که در جایگاه سخنرانی قرار گرفت و گفت: برای من مهم ترین نکته این مراسم حضور چهره های جوان است و اینکه این آلبوم قرار است برای آنها کار کند و اینکه این نسل تا این اندازه توانسته با این آلبوم ارتباط بگیرد برای من جالب است. این استقبال قطعا مجموعه را بیشتر و بیشتر دلگرم می کند. در حالی که جامعه این روزها به شدت درگیر موسیقی پاپ سطحی است، فکر می کنم این استقبال از این آلبوم نقطه عطفی در بازار امسال موسیقی کشور باشد.

    امید حاجیلی آخرین چهره ای بود که به نمایندگی از سولیست های آلبوم پشت تریبون قرار گرفت و در ابتدای صحبت هایش رو به مهدی پاکدل گفت: من خوشحالم که در آلبوم امیر عظیمی هستم و سال‌هاست در ژانرهای مختلف با او همکاری کرده ام. البته آقای پاکدل همه موسیقی پاپ سطحی نیست و شاید تعداد و میزان کمی از آن دچار برخی ایرادهاست که اشاعه مطلق آن به یک کل، قطعا صحیح نیست.

    حاجیلی پس از این صحبت ها که با پاسخ «من هم منظورم همان میزان کم بود» پاکدل رو به رو شد، ادامه داد: وقتی اثری با این کیفیت و این محتوا و با این افراد محترم تولید و منتشر می شود، این هنر و این تفکر برای من قابل احترام است. امیدوارم این سبک از موسیقی هر چه زودتر بیشتر و بیشتر در جامعه جا بیفتد.

    محمد رحمانیان، مهتاب نصیرپور، محمد گلریز، حمید اسفندیاری، هانا کامکار، امید حاجیلی، سیامک عباسی، حسین شریفی، علی جعفری پویان، رضا تاجبخش، هومن نامداری، هومن غفاری، حسین غیاثی، میثم یوسفی، سیاوش رحمانی، میلاد فرهودی، بابک صفرنژاد، اعضای گروه هنری پرچین، مهدی پاکدل، شهرام رکوعی، سامان هادی، کیان مقدم، آرون حسینی، آرین و آرمن کشیشی از جمله چهره هایی بودند که دراین برنامه حضور داشتند.

    آلبوم «در سوگ خاطرات از دست رفته» از صبح امروز توسط موسسه «آوای باربد» در توزیع و منتشر شده است. این آلبوم تنها به صورت دی جی پک و قاب شیشه ای در مراکز هنری و فروشگاه های مرجع موسیقی توزیع شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=84214
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *