×
×

به دلیل استقبال بی‌نظیر علاقمندان

  • کد نوشته: 84066
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۱۷ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • کنسرت گروه موسیقی «لیان» که طبق برنامه ریزی های انجام شده، قرار است نهم شهریور ماه سال جاری در تالار وحدت بروی صحنه برود، به دلیل استقبال گرم مخاطبان یک شب دیگر تمدید شد.
    +اعضای گروه «لیان» در حال حاضر در کانادا به سر می برند

    به دلیل استقبال بی‌نظیر علاقمندان
  • محسن شریفیان

    محسن شریفیان

    موسیقی ایرانیان – رویا رضایی: کنسرت گروه موسیقی «لیان» که طبق برنامه ریزی های انجام شده، قرار است نهم شهریور ماه سال جاری در تالار وحدت بروی صحنه برود، به دلیل استقبال گرم مخاطبان یک شب دیگر تمدید شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، گروه بوشهری «لیان» پس از اتمام کنسرتهای کانادا به اجرا در تالار وحدت تهران خواهد پرداخت، این در حالیست که بلیتهای این برنامه که قرار بوده نهم شهریور ماه برگزار شود در مدت زمان کوتاهی به فروش رسیده و به دلیل استقبال و درخواست علاقمندان یک روز دیگر نیز از سوی تهیه کننده تمدید شد.

    بر اساس این گزارش، گروه لیان در دو تاریخ نهم شهریور ماه (ساعت ۲۱:۳۰) و دهم شهریور ماه (ساعت ۲۱:۴۰) در تالار وحدت تهران به اجرا در می آید و محسن شریفیان به همراه گروهش مانند همیشه با قطعات ماندگار و پرفورمنسی متفاوت شبی خاطره انگیز را با مخاطبان خود به اشتراک خواهد گذاشت.

    شایان ذکر است که بلیتهای این کنسرت ۳۰، ۳۵، ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۷۰ هزار تومان میباشند و علاقمندان میتوانند برای خرید اینترنتی به سایت iranconcert.com مراجعه کنند.

    تهیه‌کننده این کنسرت «علی حق‌شناس» است.

    https://musiceiranian.ir/?p=84066
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *