×
×

در گفتگو با «مهدی هراتی» مدیر برنامه‌های این هنرمند

  • کد نوشته: 83937
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۶ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • آهنگساز عرصه موسیقی بر اثر حادثه دچار سوختگی شده و از هفته پیش در بیمارستان بستری است. مهدی هراتی مدیر برنامه‌های فریبرز لاچینی در خصوص وضع عمومی فریبرز لاچینی بعد از حادثه آتش سوزی گفت: «فریبرز لاچینی آهنگساز عرصه موسیقی روز جمعه هفته پیش در پشت بام استودیوی محل کار خود بر اثر حادثه دچار […]

    در گفتگو با «مهدی هراتی» مدیر برنامه‌های این هنرمند
  • فریبرز لاچینی

    فریبرز لاچینی

    آهنگساز عرصه موسیقی بر اثر حادثه دچار سوختگی شده و از هفته پیش در بیمارستان بستری است.

    مهدی هراتی مدیر برنامه‌های فریبرز لاچینی در خصوص وضع عمومی فریبرز لاچینی بعد از حادثه آتش سوزی گفت: «فریبرز لاچینی آهنگساز عرصه موسیقی روز جمعه هفته پیش در پشت بام استودیوی محل کار خود بر اثر حادثه دچار سوختگی شد و اکنون با ۵۰ درصد سوختگی در بیمارستان بستری است.»

    وی ادامه داد: «این اتفاق به علت نشتی گاز و فرسوده بودن کپسول رخ داد و دچار آتش‌سوزی شد.»

    هراتی تصریح کرد: «روز جمعه حال خوبی نداشت و بعد از آن یک عمل روی چشم چپ وی صورت گرفت و امروز قرار است یک ساعت دیگر به اتاق عمل برود. طی ملاقاتی که دیروز با وی داشتم حال عمومی وی نسبت به روزهای قبل بهتر شده بود.»

    فریبرز لاچینی علاوه بر آهنگسازی در عرصه موسیقی متن نزدیک به صد اثر در قالب فیلم‌های سینمایی و سریال های تلویزیونی و خلق آلبوم های بسیار موفق پاییز طلایی، برای خوانندگان پاپ فراوانی هم ملودی ساخته است. مهم ترین کارهای زنده یاد محمد نوری از ساخته های فربیرز لاچینی هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=83937
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *