×
×

دانلود قطعه «شعر ناگفته» با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 83550
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۱ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۷۳ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logo«اکبر گلپایگانی» مشهور به «گلپا» استاد و خواننده قدیمی و صاحب سبک موسیقی ایرانی، تازه ترین اثرش را با عنوان «شعر ناگفته» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و اینترنتی در دسترس مخاطبین قرار داد. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +«شعر ناگفته» با شعر و آهنگی از «فضل الله توکل» تولید شده است

    دانلود قطعه «شعر ناگفته» با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • اکبر گلپایگانی معروف به گُلپا

    اکبر گلپایگانی معروف به گُلپا

    موسیقی ایرانیان – رها معتمدی: «اکبر گلپایگانی» مشهور به «گلپا» استاد و خواننده قدیمی و صاحب سبک موسیقی ایرانی، تازه ترین اثرش را با عنوان «شعر ناگفته» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و اینترنتی در دسترس مخاطبین قرار داد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، «شعر ناگفته» با شعر و آهنگی از «فضل الله توکل» تولید شده است.

    پیشتر و در سالگرد هشتاد و دومین زادروز «گلپا»، وی درباره تازه ترین قطعه ای که ضبط کرده، به خبرنگار «موسیقی ایرانیان» گفته بود: «بله. یک ترانه جدید خواندم. حالا بماند که خیلی‌ها می‌گفتند گلپا مریض است و دیگر نمی‌تواند بخواند و زود خلاصه فاتحهء طرف را می‌خوانند. (خنده) برای هر کسی مریضی پیش می‌آید و خب با مراقبت خوب می‌شود. کمی هم مثبت فکر کنیم. من که بد کسی را نمی‌خواهم. مردم را دوست دارم. آنهایی که مارا نمی‌خواهند هم دوست دارم.»

    «گلپا» همچنان در هشتاد و دو سالگی می‌خواند و این معجزه عشق است، هیچ چیز، حتی سال‌ها نبودن در متن جریانات روز موسیقی او را از یاد مردم نبرده است و هر روز در خاطر مردم بزرگ‌تر می‌شود، این هم معجزه عشق است.

    در ادامه می توانید «شعر ناگفته» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود «شعر ناگفته»

     «شعر ناگفته» را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=83550
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *