×
×

«سحر سلامت» عنوان کرد:

  • کد نوشته: 83044
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۶ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • «مسعود امامی» خواننده قطعه ی پر طرفدار «امون بده» و ترانه سرای پاپ بزودی چهارمین آلبوم رسمی خود را منتشر و روانه بازار موسیقی کشور می کند. «سحر سلامت» تهیه کننده ی چهارمین آلبوم وی در گفتگویی کوتاهدرباره روند تولید این آلبوم گفت: «در حال حاضر دو آلبوم کامل از آقای «مسعود امامی» را برای […]

    «سحر سلامت» عنوان کرد:
  • مسعود امامی

    مسعود امامی

    «مسعود امامی» خواننده قطعه ی پر طرفدار «امون بده» و ترانه سرای پاپ بزودی چهارمین آلبوم رسمی خود را منتشر و روانه بازار موسیقی کشور می کند.

    «سحر سلامت» تهیه کننده ی چهارمین آلبوم وی در گفتگویی کوتاهدرباره روند تولید این آلبوم گفت: «در حال حاضر دو آلبوم کامل از آقای «مسعود امامی» را برای انتشار در دست داریم که طی صحبت هایی که با ایشان داشتیم، قرارمان مبنی بر این شد که یکی از این آلبوم ها با تعداد ۱۰ الی ۱۱ قطعه به عنوان چهارمین آلبوم رسمی ایشان و آلبوم دیگر نیز به عنوان یک آلبوم اینترنتی و در فواصل زمانی مناسب به صورت تک آهنگ در سایت های معتبر موسیقی در اختیار مخاطبان قرار بگیرد. در مورد آلبوم رسمی نیز به زودی برای مراحل صدور مجوز اقدام خواهیم کرد و بدون شک این آلبوم با حضور اشخاص به نام در حوزه ی ترانه و موسیقی نقطعه ی عطف فعالیت های «مسعود امامی» خواهد بود.»

    شایان ذکر است که جزئیات این آلبوم نیز به زودی توسط این رسانه اعلام خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=83044
       
    برچسب ها مسعود امامی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *