×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 82015
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۶ام تیر ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoنسخه جدید قطعه شنیدنی «دینگو مارو» به خوانندگی «محسن شریفیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود نمایید.
    +گروه لیان اینبار طعم موسیقی آمریکای جنوبی را هم به قطعه ی دینگو مارو اضافه کرده و قرار است نسخه جدید این اثر در کنسرت گروه لیان در تورنتو کانادا به روی صحنه رود

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • محسن شریفیان

    محسن شریفیان

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: نسخه جدید قطعه شنیدنی «دینگو مارو» به خوانندگی «محسن شریفیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، «دینگو مارو» عنوان اثر محسن شریفیان سرپرست گروه موسیقی «لیان» است که با همکاری بهنام شهرکی ساخته و تنظیم شده است، شریفیان دینگومارو را براساس موسیقی زار در جزیره ی خارگ خوانده است، وی در این زمینه تحقیقات گسترده ای دارد و پیش از این کتابی را با عنوان «موسیقی و اوهام در جزیره خارگ» منتشر کرده بود، گروه لیان اینبار طعم موسیقی آمریکای جنوبی را هم به قطعه ی دینگو مارو اضافه کرده و قرار است نسخه جدید این اثر در کنسرت تورنتو کانادا به روی صحنه رود.

    شایان ذکر است که کنسرت پیشرو  به تاریخ  ۲۵ جولاى سال جاری میلادی (٣ مرداد ماه) در سالن ریچموند هیل سنتر تورنتو کانادا  برگزار خواهد شد و آکا صفوى، حمید اکبرى، محمود بردک نیا، مهدى شریفیان، مرتضى پالیزدان و هادى منوچهرى به عنوان اعضای گروه موسیقی «لیان»، محسن شریفیان را در این اجرا همراهى خواهند کرد.

    در ادامه می توانید نسخه جدید قطعه شنیدنی «دینگو مارو» را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود نمایید.

    +دانلود نسخه جدید قطعه شنیدنی «دینگو مارو»

    آنلاین بشنوید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=82015
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *