×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 81993
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۶ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logo اولین موزیک ویدئو رسمی «آرسام بابایی» با عنوان «چهار نعل» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این ویدئو کلیپ را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید.
    +«آرسام بابایی» نوازنده هجده ساله تبریزی، عضو ارکستر «شهرام شکوهی» است و با ساز ابداعی خود «کمالین» در کنسرت های این خواننده نیز به هنرنمایی می پردازد

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • آرسام بابایی

    آرسام بابایی

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: اولین موزیک ویدئو رسمی «آرسام بابایی» با عنوان «چهار نعل» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، بابایی در یادداشتی کوتاه که درباره این اثر توضیح داده، چنین نوشته است: «این اثر حاصل ماه ها زحمت دوستان عزیزم و بنده حقیر می باشد، که کار توسط «عماد لاریجانی» عزیز تنظیم شده و زحمت ویدئو و کارگردانی اش را «عطا میزانی» دوست هنرمند و برادر نازنینم کشیده، بخشی از فیلم برداری هم خارج از ایران انجام شده و خیلی تلاش کردیم به گونه ای از آب دربیاد که متفاوت باشد. امیدوارم که دوست داشته باشید.»

    شایان ذکر است که «آرسام بابایی» نوازنده هجده ساله تبریزی، عضو ارکستر «شهرام شکوهی» است و با ساز ابداعی خود «کمالین» در کنسرت های این خواننده نیز به هنرنمایی می پردازد.

    در ادامه می توانید «چهار نعل» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید.

    + دانلود «چهار نعل»

    «چهار نعل» را آنلاین ببینید:

     

     

    https://musiceiranian.ir/?p=81993
       
    برچسب ها آرسام بابایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *