×
×

تنها چند روز مانده به اجرای ارکستر سازهای ملی

  • کد نوشته: 81732
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۲۳ام تیر ۱۳۹۴
  • ۱۷ دیدگاه
  • «حسین علیشاپور» تنها چند روز مانده به اجرای ارکستر سازهای ملی خوانندهء این مجموعه به رهبری «اسماعیل تهرانی» شد تا در کنار «وحید تاج» به خوانندگی آثار ماندگاری از موسیقی ایرانی بپردازد.
    +قرار است این ارکستر رپرتواری مرکب از برخی آثار قدیم و جدید را اجرا کند

    تنها چند روز مانده به اجرای ارکستر سازهای ملی
  • حسین علیشاپور

    حسین علیشاپور

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: «حسین علیشاپور» تنها چند روز مانده به اجرای ارکستر سازهای ملی خوانندهء این مجموعه به رهبری «اسماعیل تهرانی» شد تا در کنار «وحید تاج» به خوانندگی آثار ماندگاری از موسیقی ایرانی بپردازد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، حسین علیشاپور خوانندهء موسیقی ایرانی کشورمان، پس از تغییر رأی محمد معتمدی که قرار بود ارکستر سازهای ملی را در کنسرت ۲۷ تیرماه همراهی کند، به اتفاق وحید تاج  به خوانندگی در این کنسرت می پردازد، این در حالی ست که هفتهء گذشته طی اخباری که در رسانه ها منتشر شد، از معتمدی و تاج به عنوان خوانندگان ارکستر مذکور نام برده می شد اما دو روز پیش، معتمدی با برشمردن دلایلی عنوان کرد که در این ارکستر حضور نخواهد داشت.

    علیشاپور که سابقهء همکاری با هنرمندانی چون کیهان کلهر، مسعود شعاری، هادی منتظری، محسن نفر و بهزاد عبدی را در پروندهء هنری خود دارد، تنها چند روز مانده به اجرای ارکستر سازهای ملی، برای همکاری با این مجموعه دعوت شده است.

    شایان ذکر است که قرار است این ارکستر رپرتواری مرکب از برخی آثار قدیم و جدید را اجرا کند؛ در این اجرا حمید متبسم، نوازنده ی بنام تار و سه تار به عنوان سولیست حضور خواهد داشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=81732
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *