×
×

«هنرمندانی که تصاویر خلاف اخلاق در شبکه اجتماعی می‌گذارند ممنوع التصویر شوند»

  • کد نوشته: 81673
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۲ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • پای کمیسیون فرهنگی مجلس هم به ماجرای ممنوع التصویر شدن هنرمندان در صدا و سیما باز شد.

    «هنرمندانی که تصاویر خلاف اخلاق در شبکه اجتماعی می‌گذارند ممنوع التصویر شوند»
  • خبرانلاین در خبری نوشت:

    صدا و سیما

    صدا و سیما

    پای کمیسیون فرهنگی مجلس هم به ماجرای ممنوع التصویر شدن هنرمندان در صدا و سیما باز شد.

    هفته‌ گذشته خبری منتشر که از ممنوع التصویر شدن هنرمندانی حکایت داشت که عکس‌های خارج از موازین خود را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

    این خبر ابتدا تکذیب شد و بعد دوباره تایید شد، حالا اما اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیرو این اتفاق، نامه‌ای را خطاب به محمد سرافراز نوشته‌اند و از او خواسته‌اند تا مصوبه شواری نظارت بر این سازمان را اجرا کند.

    سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس به ایسنا گفته: این کمیسیون در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما خواستار شد که مصوبه شورای نظارت بر این سازمان در مورد استفاده نکردن از مجریان و هنرمندانی که در شبکه های اجتماعی تصاویر خلاف اخلاق منتشر کرده اند، اجرا شود.

    حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی طاهری در توضیح جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: کمیسیون فرهنگی نامه ای خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما در حمایت از مصوبه اخیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما نوشته است مبنی بر اینکه اگر هنرمندان در شبکه های اجتماعی تصاویر خلاف اخلاق منتشر کرده اند نباید از آن‌ها به عنوان مجری و هنرمند استفاده شود.

    وی ادامه داد: از آنجا که صدا و سیما نسبت به این مصوبه بی اعتنایی کرده است کمیسیون فرهنگی در این نامه ازآقای سرافراز خواست که نسبت به آن اقدام کند.

    سخنگوی کمیسیون فرهنگی همچنین گفت که بخشی از ایرادات شورای نگهبان در مورد حمایت از طرح حمایت از مدیریت و احداث و تجهیز مساجد و نمازخانه ها مورد بررسی قرار گرفت که ادامه رسیدگی به آن به جلسه بعدی موکول شد.

    طاهری در مورد موضوع بررسی طرح اداره صدا وسیما گفت : آقای سرافراز نسبت به این طرح نکاتی داشته‌اند مبنی بر اینکه در پیام رهبری به حکم ایشان چنین مواردی که در طرح آمده قید نشده است. ما از ایشان خواستیم که در جلسه حضور پیدا کنند این جلسه به تاخیر افتاد و قطعا در جلسه بعدی مورد رسیدگی قرار می گیرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=81673
       
    برچسب ها صدا و سیما

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *