×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 81315
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۰ام تیر ۱۳۹۴
  • ۸ دیدگاه
  • hot-topic-logoقطعه شنیدنی «جونم به چشات» با صدای «سعید شهروز» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +شهروز: تمام تلاش ما بر این است که آلبوم جدید در شهریور ماه امسال روانه بازار موسیقی شود

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • سعید شهروز

    سعید شهروز

    موسیقی ایرانیان – یاسی رهگذر: قطعه شنیدنی «جونم به چشات» با صدای «سعید شهروز» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»،ترانه این قطعه را سید محمد کاظمی سروده و آهنگسازی آن را سعید شهروز بر عهده داشته است، همچنین انوشیروان تقوی تنظیم کننده این اثر است.

    همچنین خواننده نسل اول موسیقی پاپ کشورمان بعد از یک توقف یک سال و نیمه در فعالیت‌هایش درصدد برگزاری کنسرتی در شهر تهران است، این اجرا پنجشنبه اول مرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می شود و میلاد مجذوب رهبر ارکستر و بابک شهروز به عنوان سرپرست ارکستر حضور خواهند داشت.

    شهروز پیشتر در گفتگویی درباره کنسرت پیش‌رو و آلبوم جدیدش گفته بود: «در کنسرت تهران قطعاتی از آلبوم های منتخب من طی سال‌های گذشته به علاوه چند قطعه موسیقایی از آلبوم جدید که هنوز به بازار نیامده برای علاقه مندان اجرا می شود. تمام تلاش ما بر این است که آلبوم جدید در شهریور ماه امسال روانه بازار موسیقی شود و فکر می کنم با توجه به فضایی که برای آن در نظر گرفته ام با آلبوم های قبلی ام تفاوت های زیادی دارد و مخاطبان این بار می توانند با اثر جدیدتری از من روبه رو شوند.»

    شایان ذکر است که توسط شرکت «سروش همراه رسانه»، سرویس کانون هواداری «سعید شهروز» نیز راه اندازی شده و مخاطبین وی می‌توانید برای عضویت در سرویس هواداری این خواننده، جهت دریافت سرویس متنی با ارسال ozv shahrouz به ۸۲۸۲ و جهت دریافت سرویس تصویری با ارسال ۲۲۵۸ به ۸۴۹۴ از خدمات این رسانه استفاده کرده و صدا، تصویر یا متون طولانی از سوی شهروز را دریافت نمایید.

    سعید شهروز از خوانندگان دهه ۸۰ موسیقی پاپ در ایران است که تاکنون آلبوم‌های بی خوابی، پسرم، معبد، گلابتون، جون من جون شما، نقره داغ و غزلک را روانه بازار موسیقی کرده است. آلبوم «غزلک» از جمله آثار پرفروش این خواننده در عرصه موسیقی است که همچنان جزو رکوردداران فروش آلبوم های موسیقی پاپ بعد از انقلاب محسوب می‌شود.

    در ادامه می توانید قطعه شنیدنی «جونم به چشات» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود «جونم به چشات»

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=81315
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *