×
×

کنسرت قاسم افشار مرداد ماه سال جاری برگزار می شود

  • کد نوشته: 81305
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۹ام تیر ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • «قاسم افشار» از خوانندگان نسل اول موسیقی پاپ بعد از انقلاب مدتی است که وعده انتشار آلبوم جدیدش را داده است اما پس از گذشت ماهها همچنان خبری از انتشار این آلبوم نیست. به همین سبب طی گفتگویی کوتاه وی علت وقفه انتشار آلبومش را اینگونه بیان کرد: «متاسفانه شرکتی فرهنگی هنری که قرار بود […]

    کنسرت قاسم افشار مرداد ماه سال جاری برگزار می شود
  • قاسم افشار

    قاسم افشار

    «قاسم افشار» از خوانندگان نسل اول موسیقی پاپ بعد از انقلاب مدتی است که وعده انتشار آلبوم جدیدش را داده است اما پس از گذشت ماهها همچنان خبری از انتشار این آلبوم نیست. به همین سبب طی گفتگویی کوتاه وی علت وقفه انتشار آلبومش را اینگونه بیان کرد: «متاسفانه شرکتی فرهنگی هنری که قرار بود آلبوم من را منتشر کرد به سبب بروز برخی از مشکلات قادر به انجام این کار نیست و از آنجا که در دنیای موسیقی وقتی یک موسسه آلبومی را در اختیار می گیرد، دیگر موسسات دیگر نیز باخبر می شوند در حال حاضر هنوز هیچ موسسه دیگری قدم در راه انتشار آلبوم من نگذاشته است. آلبومی با ۱۱ قطعه که در بخش ترانه آن، نامهای آشنایی همچون «بابک صحرایی»، «داریوش شهریاری»، «پگاه موسوی»، «افشین مقرازی» و «رومینا تجلی» و در قسمت آهنگسازی و تنظیم چهره هایی مثل «تورج شعبانخانی»، «دکتر محمدرضا چراغعلی»، «امین قباد»، «میلاد اکبری»، «پوریا حیدری»، «امیر عباس حسن زاده» و«بهرنگ قدرتی» و در بخش میکس و مستر نیز «بهروز لطفی پور» حضور دارند. تمام مجوزهای آن از سوی دفتر موسیقی صادر شده و آماده انتشار است.»

    خواننده قطعات «خلیج فارس»، «وقف پرنده ها» و… در رابطه با سبک آلبوم جدیدش و همچنین برنامه های آینده اش نیز این چنین گفت: «می توان گفت که این آلبوم با تمام کارهای من فرق می کند و از هر لحاظ مانند انتخاب اشعار نسبت به کارهای پیشین من متفاوت است. انشاالله در مرداد ماه نیز در تالار وحدت به روی صحنه خواهم رفت و حتی اگر آلبومم تا آن زمان منتشر نشود، قطعات آن را اجرا خواهم کرد.»

    افشار در پاسخ به سوالی در این باره که چرا او و هم نسلانش این روزها در عرصه موسیقی کمرنگ شده اند نیز گفت: «صحنه موسیقی امروزه همانند یک رینگ بوکس است که عده ای در داخل رینگ مشغول مسابقه اند و عده ای نیز در خارج از این رینگ به سر می برند. متاسفانه حصار و دیواری دور تا دور این صحنه توسط عده ای کشیده شده است که اجازه ورود اشخاص دیگر را نمی دهد. من خواننده ای هستم که تاکنون در سالن های ۵۰۰ نفره تا ۸۰۰۰ نفره اجرا داشته ام و سالن مملو از جمعیت بوده و هیچ مشکلی نداشته ام. به امید خدا نیز مرداد ماه در طی دو سانس دوباره به روی صحنه خواهم رفت. اشعار کنسرت برای اخذ مجوز به دفتر موسیقی ارسال شده اند و ما پس از صدور مجوز اقدامات لازم را برای این کنسرت در تالار وحدت انجام خواهیم داد.»

    https://musiceiranian.ir/?p=81305
       
    برچسب ها قاسم افشار

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *