×
×

با همکاری جمعی از موسیقیدانان نامی کشور

  • کد نوشته: 80542
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۱۰ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • آلبوم موسیقی لُری و لکی «هِه وِ ناز» به آهنگسازی و آواز «حشمت رجب زاده» و نوازندگی جمعی از موسیقیدانان نامی کشور، توسط حوزه هنری منتشر و راهی بازار موسقی کشور شد.
    +مراسم رونمایی از آلبوم «هه و ناز» پس از ماه مبارک رمضان در مرکز حوزه هنری تهران برگزار می گردد

    با همکاری جمعی از موسیقیدانان نامی کشور
  • آلبوم هه و ناز

    آلبوم هه و ناز

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: آلبوم موسیقی لُری و لکی «هِه وِ ناز» به آهنگسازی و آواز «حشمت رجب زاده» و نوازندگی جمعی از موسیقیدانان نامی کشور منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این اثر با آهنگسازی و آواز حشمت رجب زاده و تنظیم بهمن فریاد رس، شامل ۸ قطعه به نام های «دل سر و هوا»، «آواز و کمانچه»، «یه شو»، «دو پا»، «آواز وشت»، «سازبارو»، «شوق وصال»، «شو شادی» و «هه و ناز» و بر سروده های «جبار امیری» و«عزیز نادری» تولید شده است.

    اردشیر کامکار (کمانچه)، کامبیز گنجه ای (تنبک)، بهمن فریادرس (کمانچه، آلتو، ویولنسل)، توماج فرح بخش (دف، دهل، تنبک محلی، تامبورین) در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند. این اثر در کلیه مراکز پخش محصولات فرهنگی و هنری تهران ارایه می گردد، همچنین نشانی و شماره تلفن مراکز پخش در استان لرستان و دیگر استان ها نیز متعاقباٌ در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

    شایان ذکر است که مراسم رونمایی از آلبوم «هه و ناز» پس از ماه مبارک رمضان در مرکز حوزه هنری تهران برگزار می گردد که جزئیات دقیق آن در خبرهای آتی اعلام خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=80542
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *