×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 80195
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۶ام تیر ۱۳۹۴
  • ۵ دیدگاه
  • تک آهنگ «آغوش خیالی» با صدای «احسان محمدی» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +طی اوایل سال آینده، کنسرت های این خواننده پاپ برگزار خواهد شد

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • احسان محمدی

    احسان محمدی

    موسیقی ایرانیان – رها معتمدی: تک آهنگ «آغوش خیالی» با صدای «احسان محمدی» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، پیام آبی ترانه سرای «آغوش خیالی» است و علیرضا زمانی کار ساخت ملودی و تنظیم این قطعه را برعهده داشته که بهزاد جعفریان نیز میکس و مسترینگ این اثر را انجام داده است.

    شایان ذکر است که طی اوایل سال آینده، کنسرت های این خواننده پاپ بعد از ارائه ی بیش از ۲۰ اثر موسیقی که در سایت های معتبر موسیقی در طول سال منتشر می شود، برگزار خواهد شد، همچنین اولین آلبوم رسمی «احسان محمدی» در مرحله تولید است و پس از اخذ مجوزهای لازم راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    در ادامه می توانید قطعه «آغوش خیالی» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود تک آهنگ «آغوش خیالی»

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=80195
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *