×
×

به سرپرستی «علی قمصری»

  • کد نوشته: 80106
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۶ام تیر ۱۳۹۴
  • ۵ دیدگاه
  • ارکستر تازه تأسیس «موج نو» به سرپرستی «علی قمصری» فراخوانی جهت جذب نوازندگان و داوطلبان علاقمند، ارائه و در اختیار سایت «موسیقی ایرانیان» قرار داد.
    +این ارکستر با هدف ارائهء آثار چندصدایى نسل تازهء موسیقى تشکیل می شود

    به سرپرستی «علی قمصری»
  • علی قمصری

    علی قمصری

    موسیقی ایرانیان – علی رضویان: ارکستر تازه تأسیس «موج نو» به سرپرستی «علی قمصری» فراخوانی جهت جذب نوازندگان و داوطلبان علاقمند، ارائه و در اختیار سایت «موسیقی ایرانیان» قرار داد.

    علی قمصری، آهنگساز و نوازنده با اعلام این خبر و در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» گفت: «نظر به تشکیل ارکستر «موج نو» با هدف ارائهء آثار چندصدایى نسل تازهء موسیقى، با هویت موسیقی ردیف-دستگاهى در قالبى سازمان یافته و منسجم، ایجاد پل ارتباطى بین نگاه نسل حاضر و قدما در بیان لحن ها و تکنیک ها و دمیدن روحى تازه در موسیقى پرمحتواى ایران با ایجاد اتحاد بین هنرمندان و اجراى آثارى با ظرفیت هاى تازه و پویا، ازنوازندگان سازهای ایرانی علاقه مند به عضویت در این ارکستر از طریق مصاحبه حضوری دعوت به عمل می آید.»

    وی در خصوص شرایط شرکت متقاضیان در این ارکستر افزود: «این گزینش در مصاحبه ای حضوری با واجدین شرایط به شرح زیر انجام می پذیرد:

    – سازهاى ملودیک (تار، سه تار، سنتور، نى، کمانچه، کمانچه آلتو، قیچک ، قیچک آلتو  و قیچک باس): آشنایى با ردیف موسیقی دستگاهى ایران، تسلط بر مؤلفه های اجرایى در نوازندگى مانند «ریتم»، «داینامیک»، «تکنیک هاى نوازندگى»، «سونوریته» و …، دشیفر و نت خوانى.

    – سازهاى کوبه اى: تسلط بر تکنیک هاى نوازندگى (ریتم، داینامیک، فرم و …)، دشیفر و نت خوانى.»

    شایان ذکر است که علاقه مندان جهت شرکت در مصاحبه حضوری می توانند در تاریخ چهار شنبه دهم تیرماه سال جاری ساعت ۱۰ صبح به فرهنگ سرای ارسباران مراجعه نمایند، البته قبل از حضور بایستی نام، ساز تخصصى و شماره ى تماس به آدرس ایمیل mojeno.music@gmail.com ارسال شده باشد. همچنین مخاطبین برای اطلاعات بیشتر امکان تماس با ٠٩١٢٢٨٠۵٢٩٢ را دارند.

    https://musiceiranian.ir/?p=80106
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *