×
×

قطعه «شعر ناگفته» از «اکبر گلپایگانی» در راه است

  • کد نوشته: 80090
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۶ام تیر ۱۳۹۴
  • ۳۷ دیدگاه
  • hot-topic-logo«اکبر گلپایگانی» مشهور به «گلپا» استاد و خواننده قدیمی و صاحب سبک موسیقی ایرانی، تازه ترین اثرش را با عنوان «شعر ناگفته» به زودی منتشر و اینترنتی در دسترس مخاطبین قرار می دهد.
    +، «شعر ناگفته» با شعر و آهنگی از «فضل الله توکل» تولید شده است

    قطعه «شعر ناگفته» از «اکبر گلپایگانی» در راه است
  • اکبر گلپایگانی معروف به گُلپا

    اکبر گلپایگانی معروف به گُلپا

    موسیقی ایرانیان – رها معتمدی: «اکبر گلپایگانی» مشهور به «گلپا» استاد و خواننده قدیمی و صاحب سبک موسیقی ایرانی، تازه ترین اثرش را با عنوان «شعر ناگفته» به زودی منتشر و اینترنتی در دسترس مخاطبین قرار می دهد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، «شعر ناگفته» با شعر و آهنگی از «فضل الله توکل» تولید شده است و تا آخر تیرماه در دسترس دوستداران این خواننده قرار خواهد گرفت.

    پیشتر و در سالگرد هشتاد و دومین زادروز «گلپا»، وی درباره تازه ترین قطعه ای که ضبط کرده، به خبرنگار «موسیقی ایرانیان» گفته بود: «بله. یک ترانه جدید خواندم. حالا بماند که خیلی‌ها می‌گفتند گلپا مریض است و دیگر نمی‌تواند بخواند و زود خلاصه فاتحهء طرف را می‌خوانند. (خنده) برای هر کسی مریضی پیش می‌آید و خب با مراقبت خوب می‌شود. کمی هم مثبت فکر کنیم. من که بد کسی را نمی‌خواهم. مردم را دوست دارم. آنهایی که مارا نمی‌خواهند هم دوست دارم.»

    «گلپا» همچنان در هشتاد و دو سالگی می‌خواند و این معجزه عشق است، هیچ چیز، حتی سال‌ها نبودن در متن جریانات روز موسیقی او را از یاد مردم نبرده است و هر روز در خاطر مردم بزرگ‌تر می‌شود، این هم معجزه عشق است.

    شایان ذکر است که «شعر ناگفته» را به زودی می توانید از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» دریافت کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=80090
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *