×
×

در کمتر از دو ماه

  • کد نوشته: 79757
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۱ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • آلبوم بی کلامِ «راحِ روح» اثر مشترک «علی بهرامی فرد» و «هادی آذرپیرا» در کمتر از دو ماه پس از انتشار، از سوی نشر «ساز آواز» به چاپ مجدد رسید.
    +استقبال خوب مخاطبان از این اثر به عنوان نمونه ای از موسیقی بی کلام و آکادمیک می تواند نوید بخش آشتی و اقبال علاقه مندان نشر موسیقی جدی در فضای این روزهای موسیقی ایرانی باشد
    +خرید دیجیتال و دانلود قانونی «راحِ روح» از طریق سایت «بییپ تونز»

    در کمتر از دو ماه
  •  آلبوم بی کلامِ «راحِ روح»

    آلبوم بی کلامِ «راحِ روح»

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: آلبوم بی کلامِ «راحِ روح» اثر مشترک «علی بهرامی فرد» و «هادی آذرپیرا» در کمتر از دو ماه پس از انتشار، به چاپ مجدد رسید.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم که توسط نشر ساز آواز منتشر شده است شامل دو بخش است. بخش اول دونوازی تار و سنتور مبتنی بر مکتب تبریز در دستگاه همایون است و بخش دوم شامل همنوازی عود، سنتور و سنتور بم در دستگاه نوا و شامل آثاری از نوازندگان این اثر می باشد.

    استقبال خوب مخاطبان از این اثر به عنوان نمونه ای از موسیقی بی کلام و آکادمیک می تواند نوید بخش آشتی و اقبال علاقه مندان نشر موسیقی جدی در فضای این روزهای موسیقی ایرانی باشد که البته توجه هنرمندان موسیقی را در جهت ارتقاء کیفی آثار ارائه شده می طلبد.

    شایان ذکر است که از «علی بهرامی فرد» پیش از این آلبوم های متعددی از جمله «راهه»، «گشایش» -برای ارکستر مضرابی-، «زبعد ما» -برای گروه سنتورنوازان-،«تنها نخواهم ماند» -همنوازی با استاد کیهان کلهر- و نیز کتابهای «فراق»، «چشم انداز» و «سایه» منتشر شده است، هادی آذرپیرا نیز سال گذشته آلبوم «هین کژ و راست می روی» را خلق و منتشر کرده است.

    علاقه مندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین «راحِ روح» از طریق سایت بییپ تونز قابل خریداری دیجیتال و دانلود قانونی است.

    +خرید دیجیتال و دانلود قانونی «راحِ روح» از طریق سایت «بییپ تونز»

    https://musiceiranian.ir/?p=79757
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *