×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 79604
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۲ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۲۰ دیدگاه
  • hot-topic-logoکلیپ دیدنی «سایه ی خورشید» به آهنگسازی، نوازندگی، صدابرداری و کارگردانی «مصباح قمصری» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این را با اجازه صاحب اثر، آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +«سایه ی خورشید» عنوان قطعه ای از «پروژه ی لمس»است که سال گذشته کاندید بهترین تک آهنگ سال شد

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • مصباح قمصری

    مصباح قمصری

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: کلیپ دیدنی «سایه ی خورشید» به آهنگسازی، نوازندگی، صدابرداری و کارگردانی «مصباح قمصری» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، «سایه ی خورشید» عنوان قطعه ای از «پروژه ی لمس»است که سال گذشته کاندید بهترین تک آهنگ سال شد، نوازندگی گیتار الکتریک و کلارینت و میکس و همچنین کارگردانی و تصویر برداری این موزیک ویدیو توسط «مصباح قمصری» انجام شده است.

    وی در باره ی این ویدیو می نویسد: «زمین دار دویّت هاست. خیر و شر، زشت و زیبا، روز و شب، سایه و خورشید. ولی تنها پیرامون ما نیست که گویی با خطی به دو نیم شده. این دوگانگی ها و تناقض ها همواره درون ما نیز در نبردند. اما تعالی و تکامل انسان، نهفته در ایجاد پذیرش و اعتدال بین این تاریک و روشنی هاست.»

    به نظر می رسد «مصباح قمصری» نگاهی حکمت وار به موسیقی دارد، در این نوع نگرش همه چیز با هم مرتبط است و هیچ چیز از دیگری جدا نیست. به گفته ی وی «پروژه ی لمس» حاصل بیش از یک دهه پژوهش در مقوله ی تاثیر هنر بر ذهن و نماد شناسی موسیقایی ست که با آلبوم های «لمس» و «بازگشت به آتش» روانه ی بازار شد.

    در ادامه می توانید کلیپ «سایه ی خورشید» را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود «سایه ی خورشید» با کیفیت خوب و بدون تگ تبلیغاتی

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=79604
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *