×
×

به آهنگسازی «امیر حمزه حسینی» و شعری از زنده یاد استاد «سید خلیل عالی نژاد»

  • کد نوشته: 79463
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۹ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • قطعه «در طلب عشق» از آلبوم «دشت جنون» به آهنگسازی «امیر حمزه حسینی» و خوانندگی «علی زند وکیلی» برای معرفی بیشتر این اثر، در دسترس مخاطبین «موسیقی ایرانیان» قرار گرفت. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +جزئیات کامل آلبوم «دشت جنون» اولین اثر رسمی «امیر حمزه حسینی»

    به آهنگسازی «امیر حمزه حسینی» و شعری از زنده یاد استاد «سید خلیل عالی نژاد»
  • روی جلد آلبوم «دشت جنون»

    روی جلد آلبوم «دشت جنون»

    موسیقی ایرانیان – رویا رضایی: قطعه «در طلب عشق» از آلبوم «دشت جنون» به آهنگسازی «امیر حمزه حسینی» و خوانندگی «علی زند وکیلی» برای معرفی بیشتر این اثر، در دسترس مخاطبین «موسیقی ایرانیان» قرار گرفت.

    به گزازش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «دشت جنون» اولین اثر رسمی «امیر حمزه حسینی» چندی پیش از سوی موسسه فرهنگی و هنری «ایرانگام» روانه بازار موسیقی کشور شده است.

    این آلبوم موسیقی دارای قطعات «درطلب عشق» (شعر از استاد سید خلیل عالی نژاد)، «دشت جنون» (بی کلام)، «دلدار» (شعر از مغربی)، «مقام گله و دره»، «لاله رخان» (شعر ازسعدی)، «وصل و لقاء» (شعر از مولانا)، «گشایش» (بی کلام)، «تکنوازی تنبور» (اصفهان قدیم) و چشم سیاه (شعر از حافظ) است که رشید کاکاوند (کوزه و دهل)، حسین رضایی نیا (دف)، مصباح قمصری (کوزه)، سید شاهرخ حسینی (تنبور)، مظفر منصوریان (تنبور) و امیر حمزه حسینی با نوازندگی و تکنوازی تنبور و بم تنبور به اجرای قطعات پرداخته اند و فرشاد حقیقی، زهره قلی پور و بابک ابراهیم خواه (همسرایان) آواز زندوکیلی را همراهی کرده اند.

    شایان ذکر است که قطعه «دشت جنون» را که دارای فضایی مقامی می باشد، امیر حمزه حسینی (نوازنده تنبور و آهنگساز) به پاس زحمات بیکرانی که زنده یاد استاد «سید خلیل عالی نژاد» در زمینه تنبور یارسان داشته اند به ایشان تقدیم کرده اند.

    امیر حمزه حسینی، مقام دان، آهنگساز و نوازنده تنبور اهل صحنه کرمانشاه است، او از سال ۱۳۷۷ نوازندگی تنبور را آغاز کرده و تحقیق و پژوهش فراوان در گردآوری مقامهای حوزه صحنه و گوران داشته است که می توان گفت این آلبوم نتیجه تحقیقات ایشان در این زمینه می باشد.

    علاقمندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

    در ادامه هم می توانید قطعه «در طلب عشق» از آلبوم «دشت جنون» را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود «در طلب عشق»

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=79463
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *