×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 79201
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۶ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۴ دیدگاه
  • hot-topic-logoدومین تیزر آلبوم «مثل مجسمه» با صدای «مهدی یراحی» و تهیه کنندگی «مهدی کرد» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    + پیش فروش آلبوم موسیقی «مثل مجسمه» با صدای «مهدی یراحی»
    +تاریخ قطعی توزیع این آلبوم در بازار

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • مهدی یراحی

    مهدی یراحی

    موسیقی ایرانیان – رها معتمدی: دومین تیزر آلبوم «مثل مجسمه» با صدای «مهدی یراحی» و تهیه کنندگی «مهدی کرد» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این اثر تصویری به نوعی مکمل اولین تیزر آلبوم جدید خالق «امپراطور» محسوب می شود که اواخر اردیبهشت ماه از طریق همین رسانه در اختیار مخاطبان قرار گرفت. دومین تیزر مجموعه جدید این خواننده هم با گویندگی «ناصر طهماسب» و کارگردانی «فرید ناصری» تولید شده و قطعات دیگری از مثل مجسمه در آن شنیده می شود. حدودا دو هفته قبل و پس از آغاز پیش فروش آلبوم مثل مجسمه در سایت «بیپ تونز»، قطعه «آشوب» از این مجموعه منتشر شد. اثری ریتمیک که بازخوردهای گوناگونی داشت و به خوبی در سایت های معتبر موسیقی شنیده شد.

    اما از سوی دیگر تاریخ انتشار سومین آلبوم رسمی این خواننده هم مشخص شد. گفته می شود که روز سی و یکم خردادماه به عنوان زمان توزیع این اثر بین تیم تهیه و مسئولین شرکت پخش «دنیای هنر» معین شده است. پیش از این قرار بود که مثل مجسمه تا نیمه خردادماه منتشر شود اما مهدی یراحی اعلام کرد: «آلبوم مثل مجسمه قطعاً در همین ماه خرداد منتشر می شود. حساسیت ما برای ایده آل تر شدن فضای کارها است. طبیعتا برای هنر و تمامی هنردوستان احترام ویژه ای قائل هستیم تا اثری درخور شأن را ارائه کنیم. از سوی دیگر می خواهیم هدف گذاری که برای تبلیغات و اطلاع رسانی دقیق اثر انجام داده ایم محقق شود.»

    مهدی یراحی در ای ناثر با چهره های پاپ از جمله «روزبه بمانی»، «مونا برزویی»، «هومن نامداری»، «معین راهبر»، «آرون حسینی»، «سعید زمانی» و «امیرعلی بهادری» همکاری کرده است.

    برای پیش خرید «مثل مجسمه» به سایت «بییپ تونز» مراجعه کنید.

    +«مثل مجسمه» را سفارش دهید (صفحه مخصوص آلبوم)

    در ادامه می توانید تیزر دوم و کامل آلبوم مثل مجسمه با صدای مهدی یراحی را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود کنید.

    + دانلود تیزر «مثل مجسمه»

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=79201
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *