×
×

آلبوم «آن سیاه افسونکار» با آهنگسازی «نگار خارکن» منتشر می شود

  • کد نوشته: 78916
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۳ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۸ دیدگاه
  • آلبوم «آن سیاه افسونکار» به خوانندگی «حسین علیشاپور»، آهنگسازی «نگار خارکن» و تنظیم «مصباح قمصری» تابستان سال جاری روانه ی بازار موسیقی خواهد شد. در ادامه قطعه ی «جاده ی نمناک» را با آواز «حسین علیشاپور» و تنظیم و هم آوایی «مصباح قمصری» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +یادداشت کوتاه «نگار خارکن» درباره این اثر

    آلبوم «آن سیاه افسونکار» با آهنگسازی «نگار خارکن» منتشر می شود
  • حسین علیشاپور و نگار خارکن

    حسین علیشاپور و نگار خارکن

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: آلبوم «آن سیاه افسونکار» به خوانندگی «حسین علیشاپور»، آهنگسازی «نگار خارکن» و تنظیم «مصباح قمصری» تابستان سال جاری روانه ی بازار موسیقی خواهد شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، تصانیف این اثر بر روی اشعاری از مهدی اخوان ثالث، فریدون مشیری و کیوان شاهبداغی برای همراهی کمانچه و کمانچه ی آلتو، توسط نگار خارکن ساخته و به دست مصباح قمصری برای بم کمان و سازهای کوبه ای تنظیم شده است.

    آهنگساز اثر، نگار خارکن در جلد آلبوم چنین نوشته است : «آزمون و خطا کردن. آزمون و خطا کردنِ بسیار. زمین خوردن و برخاستن و اعتقاد به نیرویى که وا مى دارت به ادامه: امید؟ دارم. عشق؟ دارم. زمینى و آسمانى اش را و انسان ها و دوستان خوب بسیار. این اثرِ کلمات است. تَک تَک کلمات حسین علیشاپور با طراحی و رنگ آمیزى فکر شده اش. این اثرِ مهربانى است. در همدلی ها و یاری های شعورمند مصباح قمصرى که با ذهن خارق العاده اش کمکی فراوان به شکل گیرى این اثر و به شکل کلّى تر یارى رسان فکرى و هنرى و حرفه اىِ من بوده است. این اثر لحظه است. این خود من هستم بى هیچ تظاهرى پس اگر بر دل نشست (حتى لحظه اى از آن) شادمان خواهم بود.»

    شایان ذکر است که آلبوم «آن سیاه افسونکار» به تهیه کنندگی آرش رزاقی و از سوی «نشر جوان» تابستان امسال منتشر خواهد شد.

    در ادامه قطعه ی «جاده ی نمناک» را با آواز «حسین علیشاپور» و تنظیم و هم آوایی «مصباح قمصری» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود «جاده ی نمناک»

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=78916
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *