×
×

همراه با رحیم عدنانی

  • کد نوشته: 78688
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۰ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • مجید درخشانی آهنگساز و نوازنده موسیقی دستگاهی در اولین پروژه «شب آواز ایرانی» قطعاتی را همراه با رحیم عدنانی اجرا می کند. در این برنامه آلبوم موسیقی «حریر شبنم» از تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری به آهنگسازی مجید درخشانی و خوانندگی رحیم عدنانی رونمایی خواهد شد. «شب آواز ایرانی»  ایرانی برنامه‌ای تحلیلی و آموزشی است […]

    همراه با رحیم عدنانی
  • مجید درخشانی

    مجید درخشانی

    مجید درخشانی آهنگساز و نوازنده موسیقی دستگاهی در اولین پروژه «شب آواز ایرانی» قطعاتی را همراه با رحیم عدنانی اجرا می کند.

    در این برنامه آلبوم موسیقی «حریر شبنم» از تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری به آهنگسازی مجید درخشانی و خوانندگی رحیم عدنانی رونمایی خواهد شد.

    «شب آواز ایرانی»  ایرانی برنامه‌ای تحلیلی و آموزشی است که در آن ضمن حضور استادان حوزه موسیقی، چهره های تازه هنر موسیقی معرفی می شوند.

    نخستین جلسه «شب آواز ایرانی» روز شنبه بیست و سوم خرداد ماه از ساعت ۱۷:۳۰ در تالار مهر حوزه هنری در حالی اجرا می‌شود که تعداد دیگری از اساتید و هنرجویان نیز با تک‌‌نوازی نوازندگان برتر به اجرای آواز می پردازند.

     آوازخوانی رضا رضایی پایور با همراهی تار محمدشهرام اعتمادی و همچنین آوازخوانی داوود فیاضی با همراهی تار بهاره فیاضی و سخنرانی ساسان فاطمی با موضوع جایگاه آواز در فرهنگ ایرانی از دیگر قسمت‌های این برنامه هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=78688
       
    برچسب ها مجید درخشانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *