×
×

«پالت»ی ها آخرین اجراهای «شهر من بخند!» را در تهران برگزار می کنند

  • کد نوشته: 78608
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۹ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • گروه موسیقی «پالت» آخرین اجراهای «شهر من بخند!» در تهران را در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۳ و ۲۴ خردادماه جاری در تالار وحدت به روی صحنه می‌برد.
    +گروه پالت بعد از این دو اجرا تا مدت زیادی برنامه دیگری برای اجرا در تهران نخواهند داشت!

    «پالت»ی ها آخرین اجراهای «شهر من بخند!» را در تهران برگزار می کنند
  • پالت

    پالت

    گروه موسیقی «پالت» آخرین اجراهای «شهر من بخند!» در تهران را در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۳ و ۲۴ خردادماه جاری در تالار وحدت به روی صحنه می‌برد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط عمومی گروه پالت، پس از استقبال چشمگیری که از شش شب اجرای اخیر این گروه در تهران به عمل آمد، تهیه‌کننده و اعضای گروه تصمیم گرفتند تا دو اجرای دیگر به عنوان حسن ختام کنسرت‌های «شهر من بخند!»، آلبوم جدید این گروه، در تهران داشته باشند.

    گفتنی است اعضای گروه پالت بعد از این دو اجرا تا مدت زیادی برنامه دیگری برای اجرا در تهران ندارند و بیشتر تمرکز خود را بر کنسرت‌های شهرستان‌ها و تور اروپا و آمریکا متمرکز خواهند کرد.

    در این اجراها نیز اعضای گروه پالت متشکل از روزبه اسفندارمز (کلارینت)، کاوه صالحی (گیتار)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، داریوش آذر (کنترباس) و امید نعمتی (خواننده)، به همراه امین طاهری (درامز) و سردار سرمست (پیانو، آکاردئون و ملودیکا) به‌ عنوان نوازنده‌های میهمان به اجرای قطعات آلبوم جدید و چند قطعه دیگر خواهند پرداخت.

    شایان ذکر است که طراحی صحنه این دو اجرا نیز مثل اجراهای قبلی آلبوم «شهر من بخند!» در تالار وحدت، توسط سیامک احصائی، طراح صحنه و دکور شناخته شده سینما و تئاتر، انجام شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=78608
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *