×
×

آغاز موج تازه حضور ستاره‌های موسیقی در عرصه تبلیغات

  • کد نوشته: 78082
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۲ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • این روزها و پس از تغییر و بازنگری ضوابط مربوط به حضور چهره‌های هنری-ورزشی در عرصه تبلیغات، تصویر «سیروان خسروی» خواننده و موزیسین پاپ، روی بیلبوردهای شهر جا خوش کرده است. پس از مدت‌ها او، اولین چهره موسیقی است که تصویرش در مهم‌ترین بیلبوردهای شهری دیده می‌شود. اخیراً او با یک کمپانی محصولات بهداشتی قرارداد […]

    آغاز موج تازه حضور ستاره‌های موسیقی در عرصه تبلیغات
  • ۱۱۳۲۵۲۶۳_۱۶۴۳۶۰۶۳۵۲۵۴۲۶۵۴_۱۱۴۷۲۳۲۲۱۹_nاین روزها و پس از تغییر و بازنگری ضوابط مربوط به حضور چهره‌های هنری-ورزشی در عرصه تبلیغات، تصویر «سیروان خسروی» خواننده و موزیسین پاپ، روی بیلبوردهای شهر جا خوش کرده است. پس از مدت‌ها او، اولین چهره موسیقی است که تصویرش در مهم‌ترین بیلبوردهای شهری دیده می‌شود.

    اخیراً او با یک کمپانی محصولات بهداشتی قرارداد تجاری بسته و در بیلبوردهای تبلیغاتی جدید هم، این کمپانی، مخاطبان را به کنسرت پیشِ روی سیروان دعوت می‌کند.

    طی سال‌های گذشته، تابلوهای تبلیغاتی و استندهایی برای انتشار آلبوم چهره‌هایی مثل علی لهراسبی و میثم ابراهیمی مجوز گرفته بودند و حتی برای کنسرت‌های خوانندگانی نظیر علیرضا قربانی، همایون شجریان، سالار عقیلی، روزبه نعمت‌اللهی و… هم بیلبوردهایی در سطح شهر نصب شده بود؛ اما امروز تبلیغ چهره یک ستاره همراه با یک محصول تجاری پس از مدت‌ها عملی شده است.

    در سال ۸۵ و پس از موفقیت کم‌نظیر آلبوم «۸۵» با صدای بنیامین، چهره او همراه با جمله تبلیغاتی موسیقایی «دنیا دیگه مث تو نداره» برای مدت کوتاهی در تبلیغ محصولات یک تولیدکننده لوازم خانگی روی بیلبوردها رفت، اما این مسأله دوام چدانی نداشت.

    همچنین سایر سلبریتی‌های هنری و ورزشی از قبیل جمشید مشایخی، بهرام رادان، محمدرضا گلزار، حسین رضازاده، رضا یزدانی و… نیز در تبلیغات شرکت‌ها و برندهای مهم تجاری حضور داشتند که این مسأله به لحاظ قانونی ممنوع شد و تصاویر این چهره‌های شناخته شده از بیلبوردهای سطح شهر پایین آورده شد.

    اما اخیراً حسین انتظامی معاون وزیر ارشاد با اشاره به بازنگری در قانون تبلیغات گفته بود: «قبلاً حضور چهره‌های ورزشی و هنری در انواع تبلیغات، ممنوع بود. اخیراً این ضوابط مورد بازنگری قرار گرفت و حضور این چهره‌ها در تبلیغ «صنایع و تولیدات داخلی»، مجاز شد تا با استفاده از این ظرفیت، به توسعه بازار این صنایع کمک کند.»

    حالا و به دنبال این مصوبه جدید، باید منتظر حضور چهره‌های مشهور هنری و ورزشی در تبلیغات برندهای مختلف بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=78082
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *