×
×

شریفیان: مردم بوشهر از کنسرت «لیان» بی‌بهره‌اند

  • کد نوشته: 77943
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۱ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • محسین شریفیان سرپرست گروه موسیقی لیان بوشهر درحاشیه آیین رونمایی از آلبوم تصویری آخرین اجرای این گروه در جمع خبرنگاران گفت: هدف گروه موسیقی لیان معرفی فرهنگ و هنرموسیقی بوشهر به سراسر دنیا است و به هیچ عنوان دنبال سیاست نبوده و وابستگی به هیچ جریانی ندارد. او افزود: با توجه به اتفاقاتی که در […]

    شریفیان: مردم بوشهر از کنسرت «لیان» بی‌بهره‌اند
  • آلبوم تصویری گروه موسیقی لیان

    آلبوم تصویری گروه موسیقی لیان

    محسین شریفیان سرپرست گروه موسیقی لیان بوشهر درحاشیه آیین رونمایی از آلبوم تصویری آخرین اجرای این گروه در جمع خبرنگاران گفت: هدف گروه موسیقی لیان معرفی فرهنگ و هنرموسیقی بوشهر به سراسر دنیا است و به هیچ عنوان دنبال سیاست نبوده و وابستگی به هیچ جریانی ندارد.

    او افزود: با توجه به اتفاقاتی که در اجرای کنسرت آخر سال گذشته گروه لیان درشهر بوشهر افتاد این گروه هیچ اجرای دیگری در این شهر نخواهد داشت.

    وی با تاکید بر این که گروه لیان برای اشاعه فرهنگ بوشهر در شهرهای دیگر به اجرای کنسرت می پردازد اظهارکرد: دربوشهر اجرای کنسرت های متعدد انجام می شود و مخالفت با اجرای گروه لیان جای سوال دارد.

    سرپرست گروه موسیقی لیان بوشهر ادامه داد: با توجه به این که مردم بوشهر از دیدن کنسرت این گروه بی بهره اند، آلبوم تصویری کنسرت آن رونمایی می شود.

    شریفیان گفت: به هیچ عنوان بوشهر را پایتخت موسیقی کشور نمی دانم به دلیل این که موسیقی اقوام مختلف کشوردرشمال، غرب و شرق و دیگر نقاط دارای موسیقی خاص خود و همه برای من قابل احترام هستند.

    دراین آیین که با حضور اعضای گروه موسیقی لیان که در جمع شهروندان شهر بوشهر درعمارت تاریخی گلشن این شهر برگزار شد، سید جعفر حمیدی استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران ، پیشکسوت تئاتر ایرج صغیری، حسین ماهینی و مهدی طارمی دو فوتبالیست بوشهری تیم های ملی و پرسپولیس نیز حضور داشتند .

    آلبوم تصویری گروه لیان مربوط به اجرای این گروه درسال گذشته در تالار وحدت تهران به سرپرستی محسن شریفیان، با صدای آکا (روح الله )صفوی دراین آیین رونمایی شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=77943
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *