×
×

نحوه مشارکت خانه موسیقی در جشنواره فجر

  • کد نوشته: 77922
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۱ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • دبیر اجرایی سی و یکمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ضمن تشریح فعالیت‌های اخیر انجمن موسیقی از نحوه مشارکت و همراهی خانه موسیقی در مهم ترین رویداد موسیقایی سال سخن گفت. علی ترابی دبیر اجرایی سی و یکمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد: همانطور که قبلا نیز اطلاع‌رسانی […]

    نحوه مشارکت خانه موسیقی در جشنواره فجر
  • ۷۶۲۳۷۲دبیر اجرایی سی و یکمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ضمن تشریح فعالیت‌های اخیر انجمن موسیقی از نحوه مشارکت و همراهی خانه موسیقی در مهم ترین رویداد موسیقایی سال سخن گفت.

    علی ترابی دبیر اجرایی سی و یکمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد: همانطور که قبلا نیز اطلاع‌رسانی شده بود در جلسه‌ شورای طرح و برنامه جشنواره موسیقی فجر که با معاون هنری وزیر ارشاد، مدیر عامل خانه موسیقی، مشاور معاون هنری و دیگر دوستان داشتیم سی و یکمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از تاریخ ۲۴ بهمن تا اول اسفند ماه به دبیری حسن ریاحی برگزار می شود که امسال طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته خانه موسیقی کمک بیشتری به ما در حوزه محتوای جشنواره خواهد کرد.

    وی افزود: آنچه در این جلسات بیشتر مورد تاکید قرار گرفته بازنگری کلی در ساختار جشنواره و مشارکت جدی تر خانه موسیقی در برگزاری جشنواره است. البته همه آنچه به عنوان حضور در محتوای برگزاری جشنواره مقرر شده باید طبق هماهنگی با دبیر جشنواره باشد تا هر دو طرف در بخشی از انتخاب ها به ساز و کار بهتری دست پیدا کنند.

    به گفته وی، با وجود مشارکت خانه موسیقی تمامی هماهنگی ها و امور مربوط به نحوه انتخاب آثار با نظارت حسن ریاحی خواهد بود.

    مدیر عامل انجمن موسیقی در تشریح تازه ترین فعالیت‌های این نهاد نیز گفت: غیر از برگزاری جشنواره موسیقی جوان که امسال با ابعاد وسیع تری خواهد بود مشغول فراهم کردن مقدمات برگزاری نمایشگاه آثار شنیداری در تابستان امسال هستیم که هنوز تاریخ دقیق برگزاری آن مشخص نیست اما به طور حتم طی روزهای آینده با مشخص شدن مکان برگزاری نمایشگاه، اطلاع رسانی دقیقی پیرامون این موضوع انجام خواهد گرفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=77922
       
    برچسب ها علی ترابی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *