×
×

مهدی یراحی: آلبوم مثل مجسمه قطعا در همین ماه خرداد منتشر می شود

  • کد نوشته: 77808
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۹ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۲۳ دیدگاه
  • hot-topic-logoقطعه شنیدنی «آشوب» از آلبوم «مثل مجسمه» با صدای «مهدی یراحی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    + پیش فروش آلبوم موسیقی «مثل مجسمه» با صدای «مهدی یراحی»

    مهدی یراحی: آلبوم مثل مجسمه قطعا در همین ماه خرداد منتشر می شود
  • مهدی یراحی

    مهدی یراحی

    موسیقی ایرانیان: قطعه شنیدنی «آشوب» از آلبوم «مثل مجسمه» با صدای «مهدی یراحی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این اثر یکی از قطعات آلبوم جدید مهدی یراحی به نام «مثل مجسمه» است، امیرعلی بهادری کار سرایش ترانه و ساخت ملودی «آشوب» را برعهده داشته و سعید زمانی هم تنظیم این اثر را انجام داده است، محمد فلاحی هم وظیفه میکس و مسترینگ را بر عهده داشته است.

    آلبوم مثل مجسمه با صدای «مهدی یراحی» قرار بود تا نیمه اول خردادماه روانه بازار شود اما ظاهرا تاریخ انتشار این اثر چند روزی به تعویق افتاده است. یراحی در همین زمینه اعلام کرد: «آلبوم مثل مجسمه قطعا در همین ماه خرداد منتشر می شود. حساسیت ما برای ایده آل تر شدن فضای کارها است. طبیعتا برای هنر و تمامی هنردوستان احترام ویژه ای قائل هستیم تا اثری درخور شأن را ارائه کنیم. از سوی دیگر می خواهیم هدف گذاری که برای تبلیغات و اطلاع رسانی دقیق اثر انجام داده ایم محقق شود. چند روزی است که پیش فروش آلبوم از طریق سایت «بیپ تونز» آغاز شده و انتشار قطعه «آشوب» و تیزر دوم بخشی از برنامه ریزی های ما تا زمان عرضه آلبوم جدید است.»

    چندی پیش اولین تیزر آلبوم «مثل مجسمه» منتشر شد، این تیزر، با گویندگی استاد «ناصر طهماسب»، بازخوردهای گوناگونی در میان مخاطبان داشت. مراحل تولید دومین تیزر آلبوم «مثل مجسمه» هم به پایان رسیده که به زودی از طریق همین رسانه به صورت اختصاصی منتشر خواهد شد.

    در ادامه می توانید قطعه «آشوب» با صدای «مهدی یراحی»، که یکی از قطعات آلبوم مثل مجسمه است، را با اجازه صاحب اثر و برای اولین بار از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید.

    + دانلود «آشوب»

     «آشوب» را آنلاین بشنوید:

     

    در ادامه می توانید برای پیش خرید «مثل مجسمه» و دیدن پوستر این اثر به همراه تماشای تیزر تصویری آن، به سایت «بییپ تونز» مراجعه کنید.

    +«مثل مجسمه» را سفارش دهید و تیزر این اثر را انلاین ببینید (صفحه مخصوص آلبوم)

    https://musiceiranian.ir/?p=77808
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *