×
×

دموی اصلی این آلبوم را از موسیقی ایرانیان بشنوید

  • کد نوشته: 7754
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۱ام اسفند ۱۳۸۹
  • ۲۳۹ دیدگاه
  • سومین آلبوم رسمی حمید عسکری خواننده جوان موسیقی پاپ با نام «کما ۳» امروز ۱۱ اسفندماه بالاخره منتشر شد

  • موسیقی ایرانیان – مهناز تقی زاده: سومین آلبوم رسمی حمید عسکری خواننده جوان موسیقی پاپ با نام «کما ۳» امروز ۱۱ اسفندماه بالاخره منتشر شد. به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این آلبوم ۹ قطعه با نام های «به عشق تو»، «بیا دنبال من»، «من و تو»، «اگه به تو نمی رسم»، «من کجای زندگیتم»، «قسم»، «آهای تو که عشق منی»، «التماس» و «هر چی بگی همونه» دارد که آهنگسازی کل قطعات توسط حمید عسکری انجام شده و تنظیم ها نیز توسط میلاد ترابی (۴ قطعه)، فرشاد فارسی (دو قطعه)، مهران خالصی (یک قطعه)، امید حجت (یک قطعه) و حمید عسکری (یک قطعه) صورت گرفته است، همچنین ترانه های آلبوم توسط علی بحرینی (دو ترانه)، داریوش شهریاری (یک ترانه)، امین بامشاد (یک ترانه)، نرگس جعفری (یک ترانه) و حمید عسکری (چهار ترانه) سروده شده اند.

    در ادامه می توانید دموی اصلی این آلبوم را که توسط حمید عسکری در اختیار موسیقی ایرانیان قرار گرفته است را با کیفیت خوب دانلود نمایید و در صورت تمایل به صورت آنلاین بشنوید. (تیزر و دموی هایی که قبلا در سطح اینترنت منتشر شده اند غیر رسمی هستند و به گفته حمید عسکری این قطعات در آلبوم وجود ندارند.)

    (در صورتی که به دلیل اختلال موجود در شبکه اینترنتی کشور قادر به دانلود فایل mp3 نباشید می توانید فایل zip را دانلود نمایید.)

    دموی آلبوم «کما ۳» با صدای حمید عسکری را آنلاین بشنوید:

    [wp-jw-player src=”http://musiceiranian.ir/download/single/hamid/coma3.flv”]

    https://musiceiranian.ir/?p=7754
       
    برچسب ها حمید عسکری کما3

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *