×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 77026
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۷ دیدگاه
  • تک آهنگ «فقط دعا کن» با صدای «علی زند وکیلی» خواننده جوان موسیقی کشورمان از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • علی زند وکیلی

    علی زند وکیلی

    موسیقی ایرانیان – یاسی رهگذر: تک آهنگ «فقط دعا کن» با صدای «علی زند وکیلی» خواننده جوان موسیقی کشورمان از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، کار ساخت ملودی این اثر توسط علی زند وکیلی انجام شده و یاحا کاشانی ترانه این قطعه را سروده، همچنین شهاب اکبری نیز تنظیم کننده «فقط دعا کن» است که امیر رودگر هم کار میکس و مسترینگ این اثر را برعهده داشته است.

    شایان ذکر است که سرویس کانون هواداری «علی زند وکیلی» نیز راه اندازی شده و مخاطبین وی می‌توانید برای عضویت در سرویس هواداری این خواننده، جهت دریافت سرویس متنی با ارسال ozv vakili به ۸۲۸۲ و جهت دریافت سرویس تصویری با ارسال ۲۲۶۰ به ۸۴۹۴ از خدمات این رسانه استفاده کرده و صدا، تصویر یا متون طولانی از سوی زندوکیلی را دریافت نمایید.

    در ادامه می توانید «فقط دعا کن» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود «فقط دعا کن»

     «فقط دعا کن» را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=77026
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *