×
×

با روی کار آمدن «محمود صلاحی» صورت گرفت؛

  • کد نوشته: 76982
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳۰ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • با روی کار آمدن محمود صلاحی در سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران، آموزش موسیقی پس از مدت‌ها تعطیلی و ممنوعیت، دوباره به آغوش فرهنگسراها بازگشت. تعطیل شدن تدریس موسیقی در فرهنگسراهای تهران، مدت زیادی است که پیگیری می‌شود و پس از آن‌که حجت‌الاسلام شهاب مرادی به جای امیر خوراکیان سکان‌دار سازمان فرهنگی‌ – هنری […]

    با روی کار آمدن «محمود صلاحی» صورت گرفت؛
  • موسیقی

    موسیقی

    با روی کار آمدن محمود صلاحی در سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران، آموزش موسیقی پس از مدت‌ها تعطیلی و ممنوعیت، دوباره به آغوش فرهنگسراها بازگشت.

    تعطیل شدن تدریس موسیقی در فرهنگسراهای تهران، مدت زیادی است که پیگیری می‌شود و پس از آن‌که حجت‌الاسلام شهاب مرادی به جای امیر خوراکیان سکان‌دار سازمان فرهنگی‌ – هنری شهرداری تهران شد، این موضوع به‌صورت جدی‌تری دنبال شد و مدت زیادی تدریس موسیقی در فرهنگسرای تهران ممنوع شد.

    حالا چندی است که محمود صلاحی، مدیر سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران شده و یکی از اقدامات اولیه‌ی او لبخند زدن به موسیقی بوده است؛ تا جایی که خبر رسیده است، هفت فرهنگسرای شهر دوباره میزبان آموزش موسیقی می‌شوند.

    معاون هنری سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران با اشاره به دیدار اخیر استادان برجسته‌ی موسیقی سنتی ایران با محمود صلاحی، گفت: پس از برگزاری جلسه‌های کارشناسی مقرر شد، کلاس‌های آموزش موسیقی با نگرش تخصصی در تابستان ۹۴ در فرهنگسراهای ابن‌سینا، ارسباران، اشراق، اندیشه، خاوران، فردوس (خانه فرهنگ نور) و ملل راه‌اندازی شود.

    امیر عبدالحسینی ادامه داد: این تصمیم در ادامه‌ی فرآیند نگاه تخصصی سازمان به سامان‌دهی آموزش موسیقی است که با توجه به ارزیابی کارشناسانه، مشورت با استادان، تدوین شرح درس دوره‌های آموزشی، مطالعه و بررسی تعداد علاقه‌مندان و هنرجویان، امکانات مناسب آموزشی، فضای مناسب و فهرست استادان مورد تأیید مدیریت موسیقی و سرود سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران اتخاذ شده و آیین‌نامه‌ی اجرایی آن به‌زودی برای استفاده‌ی عموم علاقه‌مندان منتشر و اعلام می‌شود.

    او با بیان این‌که بررسی روی سایر مراکز هنری سازمان و سامان‌دهی آموزش ادامه دارد، گفت: هنرجویان موسیقی می‌توانند در مناطق شمال، شمال غربی، غرب، شرق و مرکز تهران با مراجعه به مرکز آموزش فرهنگسراهای برگزیده در کلاس‌های آموزش موسیقی تخصصی ثبت نام و از اوایل تابستان در این کلاس‌ها شرکت کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=76982
       
    برچسب ها موسیقی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *