×
×

دومین آلبوم رسمی پالتی ها راهی بازار شد

  • کد نوشته: 76881
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۹ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logoدومین آلبوم رسمی گروه موسیقی «پالت» تحت عنوان «شهر من بخند» توسط موسسه فرهنگی هنری «ماه‌ریز» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد.
    +کاورهای آلبوم «شهر من بخند»

    + جزئیات کامل کنسرت گروه پالت

    دومین آلبوم رسمی پالتی ها راهی بازار شد
  • کاور آلبوم «شهر من بخند»

    کاور آلبوم «شهر من بخند»

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: دومین آلبوم رسمی گروه موسیقی «پالت» تحت عنوان «شهر من بخند» توسط موسسه فرهنگی هنری «ماه‌ریز» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این اثر دوازده قطعه به نام های «یکی بود، یکی نبود»، «ماهی و گربه»، «خانه بردوش»، «درآمد سال تا سال»، «سال تا سال»، «رنگ شماره یک»، «لیلی»، «شباهنگام»، «نیمی از ما»، «اینجا شهر من نیست»، «تا صبح فردا» و «شهر من بخند» دارد که روزبه اسفندارمز (کلارینت)، کاوه صالحی (گیتار)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، داریوش آذر (کنترباس) و امید نعمتی (خواننده) به همراه امین طاهری (درامز) و سردار سرمست (پیانو، آکاردئون و ملودیکا) اعضای گروه پالت را تشکیل می دهند.

    گروه موسیقی پالت در سال ۱۳۸۹ تشکیل شد. تا آن زمان هر کدام از اعضای گروه به صورت مستقل به فعالیت در زمینه‌ موسیقی می‌پرداخت. در خرداد ۱۳۹۱ اولین اجرای گروه پالت در مجموعه‌ی گالری محسن برگزار شد. به دنبال این اجرا اعضای گروه فعالیت خود را جهت برگزاری کنسرت‌های بزرگ و انتشار آن متمرکز کردند که نهایتا در آبان همان سال اولین اجرای رسمی این گروه در برج آزادی به روی صحنه رفت و آلبوم «آقای بنفش» اولین اثر این گروه در اسفند سال ۹۱ به بازار عرضه شد.

    این گروه در طول سال‌های ۹۲ و ۹۳ در کنار اجرای کنسرت در ایران و کشورهای دیگر به آماده‌سازی و ضبط آلبوم جدید خود پرداخت. آلبوم «شهر من بخند» در استودیو کرگردن تهران ضبط و مراحل نهایی مسترینگ خود را در استودیوی ابی‌رود لندن به پایان رساند. اعضای گروه و عوامل تولید آلبوم «شهر من بخند» معتقدند این آلبوم فضای کاملا متفاوتی با آلبوم پیشین دارد و فصل نوینی در فعالیت‌های این گروه به حساب می‌آید.

    شایان ذکر است که گروه پالت در روزهای سوم، چهارم و پنجم خردادماه در تالار وحدت تهران به‌روی صحنه می‌رود. این گروه پیشتر هم در روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت‌ماه در تالار وحدت به اجرای زنده پرداخت که بلیت‌های آن برنامه در پی استقبال کم‌نظیر هواداران گروه در مدت کمتر از دو ساعت به‌فروش رفت؛

    در این کنسرت‌ها اعضای گروه پالت متشکل از روزبه اسفندارمز (کلارینت)، کاوه صالحی (گیتار)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، داریوش آذر (کنترباس) و امید نعمتی (خواننده)، به همراه امین طاهری (درامز) و سردار سرمست (پیانو، آکاردئون و ملودیکا) به‌عنوان نوازنده میهمان، به اجرای قطعاتی از آلبوم‌های «آقای بنفش» و «شهر من بخند!» خواهند پرداخت خواهند داشت.

    روزبه اسفندارمز، سرپرست گروه پالت، درباره سه شب کنسرت پیش روی این گروه در تالار وحدت می‌گوید: «خیلی خوشحالیم که در نزدیک‌ترین زمان ممکن نسبت به دو اجرای اخیرمان در تهران و آیین رونمایی آلبوم جدید، توانستیم از تالار وحدت وقت بگیریم تا دوباره بتوانیم در کنار دوست‌ها و مخاطب‌های پالت باشیم. اجرای تهران به‌خصوص از این نظر برای ما مهم است که همانطور که در مراسم رونمایی گفته شد، همه اعضای گروه پالت هم در این شهر زندگی می‌کنند، همه ما در این شهر حضور داریم و با تک تک مناطق آن خاطره‌های زیادی داریم. پس خیلی خوشحالیم که می‌توانیم دوباره در کنار هوادارنمان در این شهر باشیم که ثابت کرده‌اند که شهر هنوز نمرده و می‌خندد.»

     کنسرت گروه پالت در ساعت ۲۱:۳۰ روزهای ۳ و ۴ و ۵ خردادماه برگزار خواهد شد و بلیت آن از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۲۹ اردیببهشت از طریق سامانه‌های پیشنهاد (www.peeshnahad.com) عرضه خواهد شد.

    در ادامه می توانید دموی قطعات آلبوم «شهر من بخند» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید، همچنین این آلبوم از طریق سایت «بییپ تونز» قابل خریداری دیجیتال و دانلود قانونی است.

    + دموی قطعات آلبوم «شهر من بخند» و خرید دیجیتالی و دانلود قانونی اثر

    کاورهای آلبوم:

    https://musiceiranian.ir/?p=76881
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *