×
×

گروه فروزان با همراهی «بیژن کامکار» و «میلاد کیایی» به روی صحنه می رود

  • کد نوشته: 76828
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۸ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • گروه موسیقی «فروزان» به سرپرستی «سیاوش عبدی» و به خوانندگی «بیژن کامکار» و «امیر اثنی عشری» در تالار وحدت شهر تهران به روی صحنه می رود، در این برنامه «میلاد کیایی» نیز به عنوان نوازنده میهمان حضور خواهد داشت.
    +در ادامه می توانید عکس هایی از تمرین گروه فروزان را از سایت «موسیقی ایرانیان» ببینید

    گروه فروزان با همراهی «بیژن کامکار» و «میلاد کیایی» به روی صحنه می رود
  • تمرین کنسرت گروه فروزان

    تمرین کنسرت گروه فروزان

    موسیقی ایرانیان – رها معتمدی: گروه موسیقی «فروزان» به سرپرستی «سیاوش عبدی» و به خوانندگی «بیژن کامکار» و «امیر اثنی عشری» در تالار وحدت شهر تهران به روی صحنه می رود، در این برنامه «میلاد کیایی» نیز به عنوان نوازنده میهمان حضور خواهد داشت.

    مینو اصحابی (کمانچه)، مرجان سروریان (ویلنسل)، مریم شهریاری (دهل و بندیر)، سجاد سقایی (عود)، پیام امیر باهنر و فرخ حقیقی (تار)، مهدی مرتضایی (سنتور) شهباز رضایی (بم تار) فرشاد چمنی و محمد رضا افشاری (دف)، سیاوش عبدی (تمبک) و سیاوش حیدری (کاخن) به عنوان نوازنده های گروه موسیقی «فروزان» در این برنامه به هنرنمایی خواهند پرداخت.

    شایان ذکر است که این کنسرت، تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری و ساعت ۲۱:۳۰ به روی صحنه میرود و علاقمندان میتوانند برای تهیه بلیط به سایت www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

    در ادامه می توانید عکس هایی از تمرین گروه فروزان را از سایت «موسیقی ایرانیان» ببینید و گفتگوی «امیر اثنی عشری» را درباره ضرورت توجه به آواز خوانی در موسیقی ایرانی و نیز جزئیات این کنسرت با برنامه هفت اقلیم رادیو فرهنگ را بشنوید.

    + دانلود فابل صوتی مصاحبه

    مصاحبه را آنلاین بشنوید:

    گزارش تصویری:

    https://musiceiranian.ir/?p=76828
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *