×
×

گروه «پالت» به شهر خندید!

  • کد نوشته: 76662
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • گروه موسیقی «پالت» عصر دیروز از تازه ترین آلبوم خود با نام «شهر من بخند» در حضور مردم رونمایی کرد. در این مراسم رونمایی که از لحاظ برنامه ریزی ضعیف بود روز شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در عمارت مسعودیه تهران برگزار شد، گروه موسیقی «بمرانی» که احسان رسول‌اف مدیر برنامه‌ها و تهیه‌کننده گروه «پالت»، تهیه‌کنندگی […]

    گروه «پالت» به شهر خندید!
  • پالت

    پالت

    گروه موسیقی «پالت» عصر دیروز از تازه ترین آلبوم خود با نام «شهر من بخند» در حضور مردم رونمایی کرد.

    در این مراسم رونمایی که از لحاظ برنامه ریزی ضعیف بود روز شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در عمارت مسعودیه تهران برگزار شد، گروه موسیقی «بمرانی» که احسان رسول‌اف مدیر برنامه‌ها و تهیه‌کننده گروه «پالت»، تهیه‌کنندگی این گروه موسیقایی را نیز بر عهده دارد، به اجرای چند قطعه موسیقایی در فضای باز عمارت مسعودیه پرداختند.

    گروه موسیقی «پالت» به سرپرستی روزبه اسفندارمز و خوانندگی امید نعمتی هم که این روزها بعد از برگزاری دو کنسرت پرطرفدار حال و روز خوبی دارند، در این برنامه به اجرای چند قطعه از آهنگ های آلبوم «آقای بنفش» و یکی – دو قطعه از آلبوم جدیدشان با نام «شهر من بخند» که با قیمت ۱۵ هزار تومان روانه بازار موسیقی شده است، از مخاطبان و طرفداران پر تعدادشان میزبانی کردند.

    گروه «پالت» غیر از اجرای این قطعات که در حال و هوای همیشگی گروه قرار داشت و فروش حضوری آلبوم در مراسم رونمایی با حضور اعضای گروه و البته امضای تعدادی از مخاطبان بر چند بنر تبلیغاتی که در محوطه مراسم تعبیه شده بود، برنامه دیگری را برای حاضران با وجود اعلام قبلی تدارک ندیده بود.

    لطفا شما به ما امضا بدهید

    احسان رسول اف تهیه کننده و سرمایه گذار گروه «پالت» هم که طی سال های اخیر حمایت قابل توجهی از گروه های نوپای موسیقی ایران داشته است، بعد از اجرای قطعات منتخب گروه در این کنسرت رایگان، در حالیکه به دلیل کیفیت بد سیستم صوتی کسی صدای او را واضح نمی شنید، درباره تولید آلبوم «شهر من بخند» گفت: اسفند ماه چند سال پیش بود که برای اولین بار شش جوان پر انرژی را دیدم و با آنها آشنا شدم و به نوعی مهرمان بر دل هم نشست. من اولین تجربه تهیه کنندگی موسیقی را با این گروه موسیقی شروع کردم و حالا بسیار خوشحالم که بعد از تولید آلبوم «آقای بنفش» و برپایی چند کنسرت مختلف در تهران و شهرستان ها امروز در خدمت شما برای رونمایی از آلبوم «شهر من بخند» هستم.

    وی ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های گروه «پالت» طی سال های اخیر تصریح کرد: من و گروه بیشتر از همه مدیون شما هستیم که امروز این چنین پرشور در مراسم رونمایی از آلبوم «شهر من بخند» حضور پیدا کرده اید. ما امروز دوباره اینجا هستیم که از شما قدردانی کنیم و باز هم بگوییم مدیون شما هستیم. البته امروز این ما هستیم که می خواهیم با خضوع و فروتنی از شما دعوت کنیم که آلبوم را رونمایی کنید و این شما باشید که روی کاورهایی که برای شما در نظر گرفته شده به ما امضا بدهید و در جشن رونمایی ما حاضر باشید. البته شما عزیزان از یکشنبه ۲۷ اردیبهشت می توانید در سایت هایی که برای فروش آلبوم در نظر گرفته شده این لوح فشرده را خریداری کنید.

    شهر هنوز نمرده

    امید نعمتی خواننده گروه «پالت» هم در این مراسم خطاب به طرفدارانی که بدون صندلی نظاره گر کنسرت گروه مورد علاقه خود بودند، گفت: ما هم مثل شما هنوز بسته اصلی آلبوم را ندیده ایم اما بسیار خوشحالیم که امروز می توانیم به طور همزمان در کنار شما پکیج نهایی آلبوم را رونمایی کنیم. به هر ترتیب آنچه برای شما در این آلبوم تقدیم شده حاصل تلاشی است که از دل برآمده و از مردم همین شهر برای مخاطبان عرضه شده است.

    این خواننده در ادامه صحبت‌های خود بیان کرد: همه اعضای گروه «پالت» هم مانند شما در این شهر زندگی می کنند. همه ما مانند شما در این شهر حضور داریم و با تک تک مناطق آن خاطره های زیادی داریم. پس از همه شما تشکر می کنم که دراین مدت کنار گروه بودید و ثابت کردید که شهر هنوز نمرده و می خندد.

    مراسم رونمایی از تازه ترین آلبوم گروه «پالت» در حالی شهروندان تهرانی را رهسپار خانه‌های خود کرد که اگر گروه اجرایی مراسم با توجه به تعداد زیاد علاقه مندان در عمارت مسعودیه، برنامه ریزی مناسب تری را انجام می داد به طور حتم این مراسم تبدیل به یکی از خاطره انگیزترین جشن های رونمایی یک آلبوم موسیقایی می شد.

    فرهاد توحیدی، مرضیه برومند، شهرام مکری، حبیب رضایی، فردین خلعتبری، بهنام ابوالقاسم از جمله هنرمندانی بودند که در مراسم رونمایی از آلبوم «شهر من بخند» حضور داشتند.

    https://musiceiranian.ir/?p=76662
       
    برچسب ها پالت

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *