×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 75842
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۶ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۰
  • قطعه «نگرانت می‌شم» با صدای «سعید شهروز» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. این قطعه که همزمان با زادروز این خواننده پاپ منتشر شده است را در ادامه آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +سرویس کانون هواداری «سعید شهروز» راه اندازی شده است، جزئیات را در ادامه بخوانید

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • سعید شهروز

    سعید شهروز

    موسیقی ایرانیان – یاسی رهگذر: قطعه «نگرانت می‌شم» با صدای «سعید شهروز» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»،ترانه این قطعه را سید محمد کاظمی سروده و آهنگسازی آن را امیرعلی زمانیان بر عهده داشته است، همچنین حامد برادران تنظیم کننده این اثر است.

    شایان ذکر است که توسط شرکت «سروش همراه رسانه»، سرویس کانون هواداری «سعید شهروز» نیز راه اندازی شده و مخاطبین وی می‌توانید برای عضویت در سرویس هواداری این خواننده، جهت دریافت سرویس متنی با ارسال ozv shahrouz به ۸۲۸۲ و جهت دریافت سرویس تصویری با ارسال ۲۲۵۸ به ۸۴۹۴ از خدمات این رسانه استفاده کرده و صدا، تصویر یا متون طولانی از سوی شهروز را دریافت نمایید.

    قطعه «نگرانت می‌شم»که همزمان با زادروز این خواننده پاپ منتشر شده است را در ادامه از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» انلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=75842
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *