×
×

۱۵ و ۱۶ اردیبهشت‌ماه

  • کد نوشته: 75311
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۹ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۰
  • گروه «پالت» پس از مدتی دوری از صحنه‌های کنسرت شهر تهران، اردیبهشت‌ماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.
    +آلبوم «شهر من بخند» به زودی راهی بازار می شود

    ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت‌ماه
  • پالت

    پالت

    گروه «پالت» پس از مدتی دوری از صحنه‌های کنسرت شهر تهران، اردیبهشت‌ماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، در آستانه‌ی انتشار آلبوم «شهر من بخند» گروه «پالت» اولین اجرای رسمی خود در سال ۱۳۹۴ را ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت‌ماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد برد. این اجرا با طراحی صحنه‌ی سیامک احصایی به شکلی متفاوت اجرا می‌شود.

    احسان رسول‌اف تهیه‌کننده‌ی گروه «پالت» در این‌باره گفت: «با پایان مراحل ضبط و آماده‌سازی آلبوم «شهر من بخند» در روزهای پایانی سال گذشته، برنامه‌ریزی و پیش‌تولید کنسرت‌ها نیز آغاز شد و اولین سری کنسرت‌ها در نیمه‌ی اردیبهشت‌ماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. این کنسرت‌ها پس از رونمایی آلبوم در روزهای پایانی اردیبهشت در تهران و شهرستان‌ها ادامه خواهد داشت.»

    روزبه اسفندارمز (سرپرست گروه پالت) نیز درباره‌ی ویژگی‌های این آلبوم توضیح داد: «بخشی از قطعات این آلبوم در زمان انتشار آلبوم «آقای بنفش» ساخته شده بود و بعضا در اجراهای زنده‌ی ما نیز اجرا می‌شد؛ اما با توجه به تفاوت‌های زیبایی‌شناختی آثار، تصمیم بر آن بود که آن قطعات در آلبوم دوم عرضه شوند. در آلبوم «شهر من بخند» شنونده‌ها روند دگردیسی «پالت» از آلبوم اول به این مجموعه را کاملا حس خواهند کرد. فکر می‌کنم طیف وسیع‌تری از مخاطبان با «شهر من بخند» ارتباط برقرار خواهند کرد و سلیقه‌های جدیدی به جمع پالتی‌ها اضافه خواهد شد.»

    این گروه در طول سال‌های ۹۲ و ۹۳ در کنار اجرای کنسرت در ایران و کشورهای دیگر به آماده‌سازی و ضبط آلبوم جدید خود پرداخت. آلبوم «شهر من بخند» پس از تلاش این گروه در استودیو «کرگردن» تهران، مراحل نهایی مسترینگ خود را در استودیوی «ابی‌رود لندن» به پایان رساند تا در روزهای پایانی اردیبهشت‌ماه به بازار عرضه شود. اعضای گروه و عوامل تولید آلبوم «شهر من بخند» معتقدند که این آلبوم فضای کاملا متفاوتی با آلبوم پیشین دارد و فصل نوینی در فعالیت‌های این گروه به‌شمار می‌آید.

    در این اجرا اعضای گروه «پالت» یعنی روزبه اسفندارمز (کلارینت)، کاوه صالحی (گیتار)، مهیار طهماسبی (ویلنسل)، داریوش آذر (کنترباس) و امید نعمتی (خواننده) همراه امین طاهری (درامز) و سردار سرمست (پیانو، آکاردئون و ملودیکا) در دو بخش به اجرای قطعاتی از آلبوم‌های «آقای بنفش» و «شهر من بخند» خواهند پرداخت.

    کنسرت گروه «پالت» در ساعت ۹:۳۰ روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد و بلیت آن از عصر روز پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت از طریق سامانه‌های فروش بلیت اینترنتی عرضه خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=75311
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *