×
×

به آهنگسازی «سیاوش کامکار»

  • کد نوشته: 74711
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۳ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی «رو (Avaunt)» به آهنگسازی «سیاوش کامکار» و با همکاری گروه «ژاو»، توسط شرکت «آوای ساز خورشید» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.
    +این آلبوم در دستگاه ماهور برای سازهای ایرانی و بدون کلام آهنگسازی شده است

    به آهنگسازی «سیاوش کامکار»
  •  آلبوم موسیقی «رو (Avaunt)»

    آلبوم موسیقی «رو (Avaunt)»

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: آلبوم موسیقی «رو (Avaunt)» به آهنگسازی «سیاوش کامکار» و با همکاری گروه «ژاو»، توسط شرکت «آوای ساز خورشید» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم توسط «سیاوش کامکار» در دستگاه ماهور برای سازهای ایرانی و بدون کلام آهنگسازی شده و اولین اثر این گروه است که یازده قطعه به نام های «پیش درآمد ماهور»، «سکنجبین (تکنوازی سنتور)»، «چهارمضراب ماهور»، «دونوازی کمانچه و عود»، «رخش»، «دونوازی تار آوازی»، «نوش دارو (دونوازی تار به همراهی تنبک)»، «تکنوازی تنبک»، «رو (دونوازی سنتور و تار به همراهی کوبه ای)»، «روی تپه های ماهوری (دونوازی کمانچه و تنبک)» و «آفتاب» دارد.

    شایان ذکر است که احسان امامی (عود)، نیریز کامکار (تار)، مرتضی مومنیان (تنبک)، امین جهانگیری (سنتور)، سیاوش کامکار (سنتور) و امیر ناصر رنجبر (کمانچه) نوازندگان این آلبوم هستند.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «رو (Avaunt)» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین قطعات این اثر از طریق سایت «بییپ تونز BeepTunes» قابل خریداری دیجیتال و دانلود است.

    + شنیدن آنلاین دموی تمام قطعات آلبوم موسیقی «رو (Avaunt)» و دانلود قانونی

    کاور های آلبوم:

    https://musiceiranian.ir/?p=74711
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *