×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 74645
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۳ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۷ دیدگاه
  • hot-topic-logoتازه ترین قطعه «علی لهراسبی» با عنوان «من به تو حق می‌دم» به آهنگسازی «مرتضی پاشایی» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +توضیح «مصطفی پاشایی» درباره پخش اتود این اثر با صدای «مرتضی پاشایی» در سایت های مختلف موسیقی

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • علی لهراسبی

    علی لهراسبی

    موسیقی ایرانیان – بهروز بهداد: تازه ترین قطعه «علی لهراسبی» با عنوان «من به تو حق می‌دم» به آهنگسازی «مرتضی پاشایی» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این قطعه در حالی منتشر شده که چندی پیش اتود این اثر با صدای مرتضی پاشایی در سایت های مختلف دانلود موسیقی تحت عنوان «قطعه جدید مرتضی پاشایی به نام بارون» منتشر و حاشیه‌ساز شده بود،

    «مصطفی پاشایی» درباره این حواشی در صفحه اینستاگرام زنده یاد مرتضی پاشایی توضیح داد و نوشت: «لازم می‌دونم در مورد ماکت آهنگی با نام «بارون» که چند روز پیش با صدای مرتضای عزیزم در بعضی سایت‌ها منتشر شده توضیحاتی رو بدم. این آهنگ ماکتی از کاری است که مرتضای عزیزم قبل از دوران بیماری برای علی لهراسبی عزیز ساخته بود. با توجه به خاص بودن کار و اینکه کار مورد نظر به جنس صدا و احساس علی لهراسبی عزیز بسیار نزدیکه و مرتضای عزیز هم هوشمندانه این کار رو برای ایشون ساخته بود، باید به محضر همه شما دوستان مهربان برسونم که بزودی این کار رو با صدا و احساس فوق العاده علی لهراسبی و با تنظیم بسیار خوب در آلبوم علی عزیزم خواهید شنید…»

    شایان ذکر است که ساخت ملودی قطعه «من به تو حق می‌دم» با صدای «علی لهراسبی»، برعهده زنده یاد «مرتضی پاشایی» بوده و مهرزاد امیرخانی هم کار سرایش ترانه این اثر را انجام داده است، تنظیم، میکس و مسترینگ هم برعهده بهروز علیاری بوده است.

    در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود

    آنلاین بشنوید:

    علی لهراسبی و مرتضی پاشایی

    علی لهراسبی و مرتضی پاشایی

    https://musiceiranian.ir/?p=74645
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *