×
×

دانلود قطعه شنیدنی «مه هنوزم سرپام» با صدای «غلام‌رضا صنعتگر»

  • کد نوشته: 74588
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۱۷ دیدگاه
  • «غلام‌رضا صنعتگر» خواننده جنوبی محجوب و محبوب موسیقی پاپ که مدتیست در بستر بیماری ست، این روزها مرحله تکمیلی درمانش را سپری می کند.
    +«مه هنوزم سرپام» طی روزهای گذشته از این خواننده منتشر شده که در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید

    دانلود قطعه شنیدنی «مه هنوزم سرپام» با صدای «غلام‌رضا صنعتگر»
  • غلامرضا صنعتگر

    غلامرضا صنعتگر

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: «غلام‌رضا صنعتگر» خواننده جنوبی محجوب و محبوب موسیقی پاپ که مدتیست در بستر بیماری ست، این روزها مرحله تکمیلی درمانش را سپری می کند.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، قطعه شنیدنی «مه هنوزم سرپام» طی روزهای گذشته از این خواننده جنوبی در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    غلام‌رضا صنعتگر، چندی پیش در گفتگویی با یکی از خبرگزاری ها درباره بیماری اش توضیح داده بود: «پس از آن‌که با دعای خیر مردم و لطف خداوند، مرحله‌ی نخست شیمی‌درمان من با موفقیت سپری شد، مرحله دوم آن آغاز شده، متأسفانه بیماری به معده و کلیه وارد شده است اما امیدوارم با لطف خداوند و یاری مردم روزبه‌روز بهتر شوم و بار دیگر به اجرای برنامه برای هوادارانم بپردازم.»

    شایان ذکر است که قطعات «عطر نرگس»، «میشه ضامنم بشی»، «سینه سرخ جنوب» و «میهنم ایران» از مهمترین آثار با صدای «غلام‌رضا صنعتگر» است که به تکرار از شبکه‌های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است.

    این هنرمند محبوب هرمزگانی مدتی است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند، «موسیقی ایرانیان» آرزوی بهبودی، تندرستی و بهزیستی را برای این بزرگوار دارد.

    + دانلود «مه هنوزم سرپام»

    «مه هنوزم سرپام» را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=74588
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *