×
×

به سرپرستی کیخسرو پورناظری

  • کد نوشته: 7442
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲ام اسفند ۱۳۸۹
  • ۳ دیدگاه
  • گروه شمس در این کنسرت قطعاتی را که ساخته های کیخسرو، تهمورس و سهراب پورناظری را با صدای علیرضا قربانی اجرا می‌کند. به گزارش روابط عمومی این کنسرت، این کنسرت شروع کننده تور گروه شمس است که به مناسبت ۳۰ سالگی گروه شمس از بابلسر شروع می‌شود و در تاریخ ۱۱ تا ۱۳ اسفندماه در […]

  • گروه شمس در این کنسرت قطعاتی را که ساخته های کیخسرو، تهمورس و سهراب پورناظری را با صدای علیرضا قربانی اجرا می‌کند.
    به گزارش روابط عمومی این کنسرت، این کنسرت شروع کننده تور گروه شمس است که به مناسبت ۳۰ سالگی گروه شمس از بابلسر شروع می‌شود و در تاریخ ۱۱ تا ۱۳ اسفندماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود. پس از آن گروه شمس برای برگزاری کنسرت به آمریکا می‌روند و پایان بخش این تور بزرگ در کشور کانادا خواهد بود.
    کنسرت گروه شمس در بابلسر در دو بخش برگزار می‌شود. بخش نخست بر اساس موسیقی عرفانی تنبور خواهد بود که با همنوازی ده تنبور و همراهی سازهای کوبه‌ایی نگاهی به سی‌سال موسیقی گروه شمس دارد. همچنین اجرای آثار جدید هم برای نخستین بار در این قسمت اجرا می‌شود. بخش دوم کنسرت به موسیقی ملی ایران اختصاص دارد که با آهنگسازی تهمورس و سهراب پورناظری سفری از غرب تا شرق ایران را برای مخاطبان به همراه دارد.
    گروه شمس ۱۰سال پیش نیز کنسرتی را در بابلسر اجرا کرده بود و پس از ده سال برای اجرای کنسرت دوباره به این شهر می رود.
    کنسرت گروه شمس از سوی موسسه آوای مهر میهن با همکاری آموزشگاه موسیقی رهاب در تاریخ ۸ و ۹اسفند ماه جاری در سالن ورزشی شهیدان نوبخت شهرستان بابلسر اجرا می شود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌تواند با شماره‌های ۰۹۱۲۲۲۷۱۵۱۱، ۰۹۳۵۹۶۱۶۵۴۹، ۰۱۱۲۵۲۶۳۹۰۰ و ۰۱۱۲۵۲۶۴۶۳۰ تماس بگیرند.

    http://musiceiranian.ir/images/news-pic/2011/02/babolsar.jpg

    https://musiceiranian.ir/?p=7442
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *