×
×

انتشار خبر بدون هماهنگی با «ناصر مسعودی» دردسرساز شد

  • کد نوشته: 74138
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۲۶ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • «ناصر مسعودی» خواننده سرشناس گیلانی و معروف به «بلبل گیلان»، خبر حضور خود در جشنواره موسیقی «ایران سرای من» کشور آلمان را تکذیب کرد.
    +ناصر مسعودی یکی از محبوب‌ترین خوانندگان موسیقی فلکلور ایرانی است که تا به حال به خوانندگی ۵۰۰ قطعه موسیقایی پرداخته است

    انتشار خبر بدون هماهنگی با «ناصر مسعودی» دردسرساز شد
  • ناصر مسعودی

    ناصر مسعودی

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: «ناصر مسعودی» خواننده سرشناس گیلانی و معروف به «بلبل گیلان»، خبر حضور خود در جشنواره موسیقی «ایران سرای من» کشور آلمان را تکذیب کرد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، استاد مسعودی خبر حضور و اجرای خود را در جشنواره «ایران سرای من» شهر دوسلدورف آلمان تکذیب کرده و با اشاره به اینکه این خبر بدون هماهنگی با ایشان از چند روز پیش در برخی رسانه ها منتشر شده است خاطر نشان کرد که به دلیل مشکلات و برخی شرایط نامطلوب که در صدور ویزا وجود داشته از آغاز ارائه پیشنهاد حضور در این جشنواره، از آن صرفنظر کرده است.

    بلبل گیلان برای شرکت در جشنواره «ایران سرای من» نیازمند وقت کافی برای رفت و آمد و اقامت در آن کشور بوده در حالیکه بر اساس ویزای در نظر گرفته شده، مدت زمان حضور ایشان در آلمان بسیار کوتاه بوده و همین امر منجر به انصراف استاد مسعودی بوده است.

    شایان ذکر است که ناصر مسعودی یکی از محبوب‌ترین خوانندگان موسیقی فلکلور ایرانی است که تا به حال به خوانندگی ۵۰۰  قطعه موسیقایی پرداخته و «کوراشیم»، «چقدر جنگلا خوسی» و «بنفشه گل» از جمله قطعه های معروف و محبوب در این میان می باشند. وی مسیر شهرت و هنرنمایی خود را از ۱۴ سالگی و با آمدن به تهران آغاز کرده و با فراگیری ردیف نزد زنده یاد استاد علی اکبر شهنازی و بعدها آشنایی با استاد احمد عبادی و ملوک ضرابی آینده ای خوش و پربار برای خود رقم می زند. آثار منتشر شده از ناصر مسعودی را به طور کلی می‌توان به دو بخش ردیف دستگاهی و گیلکی تقسیم کرد. هنرمندان بزرگی همچون مرتضی حنانه، حبیب الله بدیعی و عباس شاپوری برای این خواننده گیلانی آهنگسازی کرده‌اند. استاد مسعودی در حال حاضر ۸۰ ساله می باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=74138
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *