×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 74021
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۴ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • اثر جدید «احسان نی‌زن» با نام «چقد تنهام» و همکاری روزبه بمانی و علیرضا افکاری، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت، در ادامه می توانید «چقد تنهام» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +نی‌زن: قصد دارم در آینده‌ی نزدیک با جدیت بیشتری روی فعالیت‌هایم به عنوان خواننده متمرکز شوم

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • احسان نی زن

    احسان نی زن

    موسیقی ایرانیان – یاسی رهگذر: اثر جدید «احسان نی‌زن» با نام «چقد تنهام» و همکاری روزبه بمانی و علیرضا افکاری، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، روزبه بمانی (ترانه‌سرا)، علیرضا افکاری (آهنگساز)، سعید زمانی (تنظیم کننده) و فرشید ادهمی (نوازنده گیتار)، عوامل تولید این قطعه هستند و «بهرنگ نامداری» طراحی کاور آن را انجام داده است.

    «احسان نی‌زن» که تجربه‌ی همکاری در آلبوم مشهورترین هنرمندان موسیقی پاپ کشور را داشته و در سالهای اخیر نیز با چند هنرمند سرشناس روی صحنه رفته و از اعضای اصلی ارکستر «احسان خواجه‌امیری» محسوب می‌شود، در صدد تولید آثار دیگری با صدای خود است.

    این هنرمند در این خصوص گفت: «پس از تجربیاتی که در این سال‌ها کسب کرده‌ام، با همکاری چند چهره‌ی کاربلد و با تجربه در صدد تولید آثاری با صدای خود هستم و قصد دارم در آینده‌ی نزدیک با جدیت بیشتری روی فعالیت‌هایم به عنوان خواننده متمرکز شوم.»

    شایان ذکر است که روزبه بمانی، علیرضا افکاری، هومن نامداری، سعید زمانی و آرش پاکزاد از جمله همکاران نی‌زن در این آلبوم خواهند بود، گفتنی ست «حقیقیت من» و «جراحت» دیگر قطعاتی هستند که پیش از این با صدای احسان نی‌زن منتشر شده اند.

    در ادامه می توانید «چقد تنهام» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=74021
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *