×
×

در فرهنگسرای نیاوران

  • کد نوشته: 74000
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۲۴ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • کنسرت گروه موسیقی بانوان «روژآوا» به سرپرستی و خوانندگی پروین جاودان اوایل اردیبهشت ماه سال جاری، در فرهنگسرای نیاوران به اجرا در می آید.
    +پروین جاودان از شاگردان شهرام ناظری و نصرالله ناصح پور است

    در فرهنگسرای نیاوران
  • fd2f5399cb7e4c48a712d5cb941b96b3dddb710c1f2d42c63d63704ecbbf0729موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: کنسرت گروه موسیقی بانوان «روژآوا» به سرپرستی و خوانندگی پروین جاودان اوایل اردیبهشت ماه سال جاری، در فرهنگسرای نیاوران به اجرا در می آید.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، در این کنسرت که در روزهای ۳ و ۴ اردیبهشت ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران (سالن خلیج فارس) به روی صحنه می رود، مجموعه قطعاتی ساخته شده در دو دستگاه همایون و ماهور بر روی اشعاری از حافظ، مولانا و هوشنگ ابتهاج تقدیم مخاطبان می گردد.

    قطعات در نظر گرفته شده در دستگاه همایون شامل چهار مضراب (از ساخته های ابوالحسن صبا)، ساز و آواز، تصنیف «تربناک»، ساز و آواز شوشتری، تصنیف «سیل دمادم» و چهار مضرابی به آهنگسازی سیامک آقایی می باشد. در دستگاه ماهور نیز قطعاتی به آهنگسازی و تنظیم پدیده احرار نژاد اجرا می گردد که شامل ساز و آواز، ساقینامه، قطعه ضربی، ساز و آواز و تصنیف «دست افشان» خواهد بود.

    شایان ذکر است که پدیده احرارنژاد (تار)، آوا ایوبی (تارباس)، شیما بلوکی‌فر (کمانچه)، نازنین پدرثانی (تنبک) و مژگان ابوالفتحی (دف،دایره و کوزه) به عنوان نوازندگان این گروه در کنار پروین جاودان به هنرنمایی خواهند پرداخت.

    پروین جاودان از شاگردان شهرام ناظری و نصرالله ناصح پور است که در آلبوم «لیلی و مجنون» استاد ناظری به عنوان همخوان، همکاری داشته است.

    علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیط این کنسرت به سایت www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

     

     

    https://musiceiranian.ir/?p=74000
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *